Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 26 mei 2014

Back again

Héhé eindelijk voel ik me weer een beetje mens, de afgelopen week was ons bed en de bank mijn beste vriend. Wat voelde ik mij beroerd en akelig. Maandagavond tijdens het freubelen wat last van een jeukend oog voor mij niet zo vreemd want dat heb ik wel vaker dus de oog druppels weer gepakt en braaf aan het druppelen geweest. Vlak voor de nacht weer en toen ik de volgende dag wakker weer van de brandende ogen dacht ik ojee.......want nu en vooral nadat ik zo goed als kwaad als het ging een blik in de spiegel wierp. Het was net als of ik klap op me ogen had gehad, links helemaal rood en opgezet, kreeg hem nauwelijks open en rechts iets geïrriteerd maar deze wilde wel gewoon open en ik was behoorlijk kort van adem zoals ik kortademigheid noem. En een pijn dat me ogen deed, ik dacht deze dame gaat straks eerst de huisarts bellen en ik blijf vandaag thuis, dus me werk afgebeld. Ben gelijk met koelen begonnen daarna.
Toen ik bij de HA  kwam met zonnebril op en ondertussen erg benauwd keek hij me eens aan en zei dit is heftig hooikoorts aanval uhhhhhhhh dan heb je toch tranende neus en ogen, tenminste dat is wat ik als hooikoorts ken en herken. Klopt maar in sommige heftige gevallen krijg je wat jij nu hebt en je bent nummer 3 vanochtend al en het is nog maar half tien. Nou wat een troost nog twee "slachtoffers" kreeg opdracht om je gedeisd te houden en zware medicatie mee. Blijf vandaag en morgen maar thuis rust goed uit van je zal wel erg moe zijn, een waarheid als een koe. Ik naar huis, braaf pilletjes en druppeltjes genomen en op bed en zowaar na een uurtje kreeg ik meer rust en heb bijna heel de dag geslapen. Volgende dag leek weer wat beter te gaan om me ogen na, deze stonden voor mijn gevoel nog in de brand maar alla dacht ik morgen zonnebril op en half dagje werken moet lukken, nou ik kwam mooi op de koffie de volgende dag voelde ik me toch gammel en honds beroerd, toch naar de fysio geweest en deze schudde ook eens met zijn hoofd en stuurde me(was ik zelf al van plan) gelijk door naar HA, daar schrok de assitente toen ze me zag en ik kon gelijk doorlopen naar de arts ipv te wachten. Deze was niet blij met wacht hij zag, me longetjes piepten en ik het enige wat ik wilde was van de pijn af, lucht en me bed. Naar onderzoek een heerlijk antibiotica kuur mee hoera hoera want daar ben ik allergisch voor me maar ik had nu geen keus, zo kon het ook niet. En ja nu kan ik eindelijk zeggen ik word weer mens, ondanks mijn reactie op antibiotica nog 2 dagen volhouden en vrouwtje eigenwijs gaat morgen weer aan de slag want dat bed en me huis ben ik zat!!

Nu nog even de kaartjes plaatsen, de eerste lag aan een tijdje klaar maar eerst moest Corrie jarig worden en de andere heb ik klaar om voor een jarige....


Bovenstaande is voor Corrie en de onderstaande wacht nog op een afzender


 Voor nu een fijne dag en tot................................



8 opmerkingen:

  1. Jeetje Ina dat klinkt niet best,wat een drama, hoop dat je snel weer de oude zult zijn. Sterkte meis. Je kaartjes zijn prachtig, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo jij hebt het flink te pakken gehad Ina. pijnlijke ogen dat is een drama, ik weet er alles van.

    je kaartje hangt hier te schitteren tussen alle mooie verjaardagspost die ik mocht ontvangen.

    Ook je andere kaart is erg mooi
    Doe rustig aan hoor, beterschap

    Lieve groetjes van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina,
    jeetje dat klinkt totaal niet fijn zeg. Jeetje je hebt flink afgezien.
    Gelukkig gaat het nu beter.
    Je kaarten zijn super mooi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ina,
    Jou hebben ze flink te pakken gehad, dat is dan wel hevige hooikoorts geweest, ik hoop dat je niet te snel weer aan 't werk gaat.
    Je kaartjes zijn weer prachtig, mooi voor Corrie en de 2de is ook keileuk, Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Betterskip famke.doe maar rustig aan eerst goed opknappen.En je kaarten zijn weer heel moo.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ina. Dit is wel super allergische reactie geëest.. Meer dan want als er ook nog antibiotica aan te pas moest komen!. Veel beterschap e n misschien maar preventief aan de anti- allergica. Je kaartjes zijn heel leuk georden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik dit berichtje schrijf zit ik gezellig bij je op de bank. Kaartje voor Corrie ziet er prachtig uit en je andere kaart heb ik net in het echt bewonderd en is ook een toppertje. Straks gaan we nog ff hobby shoppen.;-) en hobbyen.

    Tot zaterdag

    Leafs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina