Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 4 mei 2014

Effe snel een kaartje plaatsen

Soms heb je van die dagen dat je even geen zin hebt om iets te doen of te schrijven. Deze week had ik door pijn veel van deze momenten maar desondanks heb ik toch nog een kaartje kunnen maken voor yvonnes52weeksofchristmas. Op me werk was het erg druk en ik krijg komende week ook het nodige te doen waar onder voor me werk een dagje Purmerend, dat betekend voor mij 8 uur in de auto en hopelijk om 20.00 weer thuis. Heerlijk, vanaf 11 uur in overleg tot 18, maar ja dat hoort er nu eenmaal bij en tegenwoordig mag je blij zijn dat je en baan hebt, ook in de zorg ben je niet veilig.



Voor nu wens ik jullie een fijne dag verder en tot de volgende keer





12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schittterende kaart. Met mooi dp en een grappige stempel.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina je hebt een ptachtig kaartje gemaakt. Ik hoop dat je weer een beetje op tijd thuis komt vanuit Purmerend,,,,groetjes aan Johan
    Liefs Ghea ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Ina, ik vind hem helemaal geweldig. Sterkte van de week met werken en zeker op die hele lange dag, maar net als je zegt je mag tegenwoordig blij zijn dat je een baan hebt. Zelf reis ik ook 4 dagen in de week 4 uur per dag maar verdien gelukkig wel centjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart. met grappige stempel En wees idd maar blij dat je een baan hebt mijn man zit ook al 2 dagen in de week thuis maar je moet wel ikeer in de week soliciteren maar waar krijg je nu nog een baan hij is bijna 61 dus ben je te oud we wachten maar af.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ina,
    Wat heb je een grappige kerstkaart gemaakt, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, knap dat je dan toch nog zo'n mooie kaart maakt Ina! Het valt inderdaad soms niet mee als alles iets anders verloopt dan dat je graag wilt om dan ook nog aan de freubel maar het is je dan toch weer goed gelukt hoor. Een hele vrolijke en leuke kerstkaart waar je weer trots op kan zijn!! Bedankt voor je lieve berichtje!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi snel kaartje desondanks de pijn!.
    Vind de stempel super lachen! Leuk!
    Leuk dat je met mij candy meedoet en de wedstrijd, dankjewel! Ik heb in,iddels mijn adres gestuurd naar je, succes.
    En werk ze.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ina. Leuke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihihi wat een Grappig kaartje is dit Ina

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Suske wat heb je dat leuk gedaan en idd mag je blij zijn dat je nog een baan hebt in deze tijd. Maar je weet dat de koffie altijd klaar staat

    Leafs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina