Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 30 mei 2014

Wat een mooie dag

Hallootjes allemaal,

Wat een heerlijk weer de afgelopen 2 dagen zalig naar al die regen, op zich wel fijn want dat gaan al die pollen etcetera uit de lucht maar toch geef mij dit weer maar. Ik ben weer aardig de "oude" en heb me voorgenomen om voorlopig de medicatie voor allergie maar door te slikken zolang er nog genoeg pollen en grassen door de lucht vliegen......nou ja niet letterlijk hoor hahahahahaha

Gisteren zijn vrienden heerlijk bij ons geweest, we zouden met zijn viertjes naar Buitenpost er zou daar een grote buitenmarkt plaatsen vinden echter het werd afgelost. Als je wilde kon je zwemmen op het terrein maar Jolanda had al een nieuw doel uit gezocht De Duif  in Leeuwarden en ja je raad het al heeft weer het nodige gekost maar ach (vakantie)geld moet rollen om onze economie draaiende te houden :-) Verder hebben we de bloemetjesmarkt bekeken jajaja bekeken en niets gekocht. Nu zijn we ons geestelijk aan het voorbereiden want ze komen morgen de dijk weer over en dan gaan we Makkinga onveilig maken en dat betekent vroeg uit de veren op me vrije zaterdag. Maar ach dat heb ik graag voor hen over. Weet nu al dat het reuze gezellig gaat worden.

En eindelijk kan ik me kaartje plaatsen die ik voor Anita heb gemaakt. De post heeft eindelijk haar huis
weten te vinden. En aan haar te zien in me mailbox was ze er blij mee. benieuwd wat jullie van onderstaand kaartje vinden.....................




en dan nog een close upje van de bloemetjes


Ook wil ik jullie nog bedanken voor alle lieve en leuke reacties op me kaartjes en tegelijk mijn nieuwe volgers van harte welkom heten. Wens jullie allemaal een heel fijn en zonnig weekend




16 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, leuke lettertjes en mooie bloementroef!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij vroeg op nou dan weet ik niet hoe je dat van ons noemt hihihi, maar alle gekheid op een stokkie ook wij hebben er weer reuze zin in. Je kaartje is weer super en leuke kleurtjes gebruikt.

    Leafs van mij en oant moarn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ps op de bloemetjes markt hebben wij snack komkommers gekocht en bloemkool hahaha

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ina,
    wat een gaaf kaartje voor Anita heb je gemaakt! Leuk met de letters erbij!
    Wist je trouwens dat je erover heen kan groeien , hooikoorts? Ik heb het 25 jaar geleden gekregen en heb er elk jaar minder last van...de maand juni is voor mij het ergst, dus ik zal het nog laten weten of het dit jaar weer zo is.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch een leuk alternatief om lekker hobbyspulletjes te kopen in plaats van naar de markt te gaan die niet doorging, ben benieuwd wat jij en Jolanda hebben gekocht. Je kaartje voor Anita is prachtig Ina, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ina
    Wat een schatje van een kaart heb je voor Anita gemaakt,de bloementoefis er ook prachtig bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik winskje jimme hjoed in noflikke dei mei in soat wille.
    En je hebt een mooie kaart gemaakt.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super leuk kaartje heb je voor Anita gemaakt

    Een hele gezellige dag toegewenst
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via GerJanne ben ik op je blog terecht gekomen en ben gelijk volger van je geworden. Je maakt hele leuke kaartjes!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ina,
    Wat heb je een prachtige kaart voor Anita gemaakt, mooi ingekleurd en leuk de losse lettertjes, ben benieuwd wat je bij de Duif hebt gekocht, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hou Ina. Prachtig kaartje heb je voor Anita gemaakt. Leuk bij de Duif. Hebben vreselijk mooi scrappapier vind ik! Ik kan me voorstellen dat het wat gekost heeft maar als je wilt hobbieen moet. Je wel materiaal hebben! Anders kun je niks. Het was denk ik wel druk in Makkinga. Wij reden er langs. In Oldeberkoop was ook nog een lentefair.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, super gemaakt hoor!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige kaart!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ina,
    het is inderdaad een prachtige kaart.
    Leuk die houten letters erop.
    En de bloementoef is prachtig, alles wel eigenlijk. Hihi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart heb je voor Anita, gemaakt. Heel leuk met de scrabble letters erbij.
    Grotjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Ina,
    Prachtige kaartjes heb je weer geplaatst, en ik hoop dat de hooikoorts een beetje gezakt is.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina