Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 11 oktober 2015

Vintage Wood

Hallootjes allemaal,

Zo zie je me nooit tot zelden en zo ben ik er weer. We zijn weer thuis van een fijne vakantie al was het eind voor me mannetje wat minder, de griep;(. Maar des ondanks dat hebben we heerlijk genoten en het nodige van Limburg gezien, zoals het begraafplaats Mangraten ( wat indrukwekkend) en het militair museum in Overloon.  Ook zijn we bij het drielanden punt geweest en hebben we lekker gewandeld.  Als laatste zijn we bij de winkel van Noor Design geweest.

Bij thuiskomst lagen de nodige verjaardagskaarten op de tafel, waar onder die van Trijntje en Martje.
Dank jullie wel!!  En tjonge wat een verrassing voor mij vandaag ik zag dat ik 2de ben geworden bij WLVC. Nooit gedacht dat ik ooit nog eens in de prijzen zou worden.

Ik wil jullie vandaag een aantal kaartjes laten zien die ik gemaakt heb met het design papier van Joy! Vintagewood. Ik vind dat een prachtig blok!!




En wat vinden jullie ervan, op deze manier kan je in mijn ogen snel een kaartje maken ook voor een man vind ik dit blok zeer geschikt. Ik wens jullie voor nu een fijne dag verder en tot de volgende keer.





5 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben maar de begraafplaats heet MARGRATEN of mangraten moet weer fries zijn. Ook wil ik je feliciteren met je behaalde plaats in de top 3 en zoals ze zeggen beter goed gepikt dan slecht gejat whahaha;)Klein beetje jammer dat je me niet appte na bijna een hele week zeuren tegen me hierover. Je nieuwe kaartjes zien er weer geweldig uit en ja dit is helemaal jouw ding en jouw papier heel leuk gedaan en ik heb ze in het echie mogen bewonderen.

    Leafs je dinnetje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefleictterd met je plekkie bij wlvc, altijd leuk. Je kaart is erg mooi!!
    Beterschap met je man.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina,
    Bedankt voor je leuke reactie op mij blog, jij ook nog gefeliciteerd met je top 3 notering bij wlvc.
    Leuke kaarten heb je gemaakt met het mooie papier
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes Ina en ook natuurlijk gefeliciteerd met het behaalde ereplaatsje.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes heb je met dit mooie papier gemaakt, leuke malletjes rop gemaaktm, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina