Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 5 maart 2017

Cas

Hallootjes,

Daar ben ik zowaar al weer, 2 x in de week hahahaha deze keer met een CAS kaartje. Ik vind het heerlijk om me zo nu en dan daar mee bezig te houden. Me dinnetje vind dat echt bij me passen. Tja ik vindt vele dingen leuk misschien maakt dat het lastig voor mij en wellicht vele van jullie. Een ding is zeker ik houdt niet van over volle kaarten te maken. Als ik ze voorbij zie komen kan ik er enorm van genieten maar als ik zelf met een kaartje bezig ben denk ik dan weer Neeeeeeeee veel te vol, te aanwezig etc etc. Enfin smaken verschillen en daardoor zien we gelukkig een diversiteit aan kaartjes en freubels voor bijkomen. Als ik 's avonds toch me hobby hokje opzoek dan wordt het meestal een Clean and Simpel kaartje/variant. Wat ik jammer vind is dat ik tot nu toe niet zoveel blog tegen komen met challenges hiervoor, kan ook aan mij liggen hoor dus al je tips voor me hebt graag.

Onderstaand kaartje heb ik voor me zwager gemaakt die 23 jaartjes ouder is dan ik.



Dit kaartje laat ik aan onderstaande challenges meedoen:

*http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2017/02/nieuwe-challenge-bij-knutsels-en.html
*http://addictedtostamps-challenge.blogspot.nl/2017/03/challenge-251-anything-goes.html
*http://crafty-girls-creations.blogspot.nl/2017/03/challenge-34.html
*http://inkychicks.blogspot.nl/2017/02/challenge-79-happy-birthday.html


Ik ben benieuwd naar je reactie, ga zo even van de zon genieten en duik dan me hobby hokje weer in dus wie weet zie je vandaag weer voor bijkomen.

Voor nu een fijne zonnige dag verder en tot latersssssssssssssss


8 opmerkingen:

  1. Ik vind het een prachtig kaartje....mag ik hem onthouden? En zon hebben wij niet gezien vandaag....wel veel regen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wij hadden ook zon vandaag, maar later in de middag regen..en het is al zo nat.
    Mooie CAS kaart heb je gemaakt, ik vind dat heel moeilijk, wil er steeds meer op doen..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ina
    Wat een lekkere strakke kaart heb je gemaakt, als dit geen CAS is.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie cas kaart heb je gemaakt
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a wonderful masculine birthday card. Thanks for sharing it at Addicted to Stamps and More.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart laat je zien Ina. Ik kan dat strakke ook wel waarderen, het hangt soms van mijn stemming af (ik vind gewoon té veel leuk..hihi) Mooi opgebouwd met het verschillende dessinpapier. Je hebt nog een challengeblog CAS on Sunday en CASe the sketch. Vaak als je bij mensen een mooie CAS-kaart ziet en ze doen aan challenges mee kun je van daaruit weer verder kijken..succes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi strak verjaardagskaartje...
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is heel mooi geworden. Ik vind het altijd moeilijk om een CAS kaart te maken.
    Leuk dat je meedoet bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina