Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 6 juni 2017

Cas

Hallootjes,

Vandaag weer eens in blogland, zit zo nu en dan wel via de telefoon te gluren, maar laat via die weg meestal geen berichtje achter. Is meer een snelle blik tussen de bedrijven door.

Heb afgelopen week vrij gehad en ook nu geniet ik nog van me vrije dagen. Ben wat aan vervelende en achterstallige klusjes aan het afhandelen in de ochtend en de middag is voor mezelf, zalig! Wat relaxen en me wat aan het opruimen/herinrichten van me hobby kamer en zeer gevaarlijk op MP neuzen en daar de leuke hebbedingetjes scoren van SU en ja deze moeten weer een plekje vinden in me kamertje. We hebben ook nog niets hahahahaha.

Ook heb ik een paar kaartjes gemaakt waarvan onderstaande welke ik graag mee wil laten doen aan de challenge van Knutsels en kadootjes blog waar men een CAS kaart vraagt en laat ik deze nu net gemaakt hebben. Ben momenteel wat in de ban van CAS en SU.


Persoonlijk vind ik het wel bij de tijd van het jaar passen, zonnig geel en een lief bij-tje.
Das mijn mening maar misschien vind je het helemaal niets en denk stop geen CAS kaartjes meer maken Ina...........

Challenges:

Voor nu een fijne dag en tot laterssssssssssssssssssssss



8 opmerkingen:

  1. Hoi Ina,
    Ik heb net mijn vakantie weekjes gehad en ook lekker wat aan gerommeld en opgeruimd! Toevallig ook een CAS kaart gemaakt en dat is voor mij nog knap lastig! Maar dit is goed bedacht zeg het bijtje met de mooie tekst! We moeten doen waar we plezier in hebben met de hobby en daar horen allerlei kaartjes bij toch?
    Fijne vakantie verder!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje hoor Ina en succes gewenst met je klusjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart BIJ-zonder leuk Ina, die bij lijkt net echt, top. Gewoon doen wat je zelf leuk vindt hoor, het is jouw hobbytijd.Geniet nog van je vrije dagen.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje, super tekst.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie CAS kaart.

    Bedankt voor je deelname bij de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie vrolijke CAS kaart. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ina,
    heel mooi CAS kaartje is het! Leuk dat je met ons meedoet bij K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina