Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

woensdag 21 februari 2018

nog een keertje..........

Hallo allemaal,

Niet geloven, voor de 2de keer vandaag en ook nog voor de tweede maal op de valreep hahaha. Ik had al eerder gelezen dat Ingrid jarig is eind februari en ze graag een digitaal kaartje wilde ontvangen dacht toen leuk gaf ik doen, maar ja deze "dommie" heeft nog wat geheugen probleempjes door de narcose. Gelukkig las ik bij Gerie dat ze Ingrid feleciteerde.........Oeps nu al??? Ja dus, vanmiddag na de boodschappen en het vertrek van de onderhoudsvrouw van de CV me hobbykamertje ingedoken en onderstaand kaartje voor Ingrid gemaakt.


Zowel de tekst, inkt, papier en stempel zijn van Stampin Up, zeer toepasselijk bij Ingrid;)

Dit kaartje laat ik ook meedoen bij De Egel waar ze drie dezelfde dingen worden gevraagd, wel dit zijn 3 tulpen.

Wens je voor nu een fijne dag verder en tot latersssssssss





8 opmerkingen:

  1. leuke tulpjes. Het is een mooi kaartje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje, met die mooie tulpen. Ook je kaartje hiervoor is een leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een heel mooi kaartje geworden.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje is het geworden. Ik ben een hele grote fan van tulpen, dus samen met SU, kan het niet toepasselijker zijn dan dit kaartje. Heel erg bednakt voor het mee doen met mijn candy. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lieve tulpenkaart Ina. Je ziet de echte tulpen ook weer overal verschijnen. Mooi gestempeld in die zachte kleurtjes.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Het is weer leuk dat je meedoet met onze '#52e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is het geworden. Met stempels kom je altijd een eind.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina