Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

woensdag 21 maart 2018

Crazy birds

Hallootjes,

Oh wat ben ik blij, naar lang zoeken eindelijk de Crazy birds met stansen kunnen bemachtigen voor een leuke prijsje via MP :-) Nieuw zijn ze nog wel te vinden en te kopen maar ze zijn best prijzig vind ik en als ik nu niets had hahahaha. Afgelopen zondag gelijk er mee aan de slag gegaan was het zaterdag al van plan maar helaas........hoofdpijn en spierpijn dat ik dacht houdoe, ik zoek me bedje op en daarna de bank. Gelijk was de hoofdpijn zou afgezakt dat ik eindelijk met nieuwe speeltjes aan de gang kon gaan hoera hoera.  Met onderstaand kaartje wil wederom op de valreep met Cas on Friday challenge-128-celebration-card-with sequins en met papercraft-challenges.blogspot.nl challenge-7-sentiment-as-focus.html


Gebruikte materialen: Crazy bird stempel en stans Tim Holtz, Sequins, Distress inkt en tekst stans van Stampin Up, cardstock Whisperwhite van SU en Roze uit voorraad.

Ook heb ik gelijk voor Jolanda die ook door het griepvirus is aangevallen ;-) en voor Renske dochter van een collega die in ziekenhuis lag onderstaande kaarten gemaakt.



Voor nu breid ik er een eind aan, ga even wat eten en vlees braden voor vanavond en daarna lekker freubelen. Op de namiddag me stem uit brengen voor het referendum (sleepwet) stemmen hoeven we nu niet. Hebben recent herindeling gehad en moesten (mogen) toen stemmen. Heb je gestemd of ga je ook stemmen?



9 opmerkingen:

  1. Hoi Ina, dan kan je echt blij zijn met iets hè? Je hebt meteen een hele leuke serie kaarten gemaakt. Mooi zoals je bij de onderste twee ook de schaduw aangebracht hebt op "de grond".
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Do hast in riege moaie kaerten makke.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals dat vogeltje kijkt zo voel ik mij nog steeds. het virus heeft me ditmaal goed te pakken, maar je kaartje is super en staat op de kast te pronken.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes! Grappig dat ze er zo verschillende uitzie in verschillende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a fun image and an awesome set of cards ;o) Thank you for playing along with our "Sentiment As Focus" challenge at the Papercraft Challenge! Have a great weekend and happy crafting,
    Maike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vrolijke kaarten Ina. Hier kikker je wel van op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk zeg.
    Het is de zoektocht zekre wel waard geweest.
    Super leuk dat je meedoet aan onze challenge. Ik hoop dat je er ook bijonze volgende challenge weer bij bent.

    -xies- Renate.
    (DT Papercraft challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, die Crazy Birds zijn zo leuk hé; fijn dat je ze gevonden hebt! Je zult er nog vele leuke kaarten mee maken! Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergave kaartjes Ina! Leuk om te zien hoe verschillend de uitstraling van de kaarten is door andere kleuren te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina