Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 12 maart 2017

Lente

Hallo allemaal,

Allereerst dank je wel voor jullie reacties op mijn voorgaande kaartjes. Ik kan daar zo van genieten bloos bloos. Vooral de reacties op me CAS vind ik super leuk, is toch iets wat niet iedereen kan waarderen. Persoonlijk houd ik er wel van, anders had ik hem ook niet gemaakt hihihihihi. Ook raak ik een beetje in de ban van Stampin Up en dan met name hun tekst stempel en ja ook de rest vind ik steeds leuker. Mijn bestelling is afgelopen week binnen gekomen, ik ben helemaal happy en nu wat maken uiteraard.

Het kaartje wat ik nu laat zien heeft helemaal niets met CAS te maken, tekst is wel van stampin up.
Een echte lente kaart vindt ik zelf, gemaakt voor me buuffie die vrijdag jarig is. Kan hem gerust plaatsen wat ze heeft geen blog. Plaatje en vlinder zijn van Syta van Gelder.






Challenges:

*http://ribbongirls.blogspot.nl/2017/03/march-card-challenge.html
*http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/2017/03/challenge-182anything-goes.html
*http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2017/03/ paars, parels, kant/lint
*http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/2017/03/ bingo paars/lint/kant/vlinders
*http://noordesign-uk.blogspot.nl/2017/03/march-challenge-spring.html
*http://simplypapercraftsforalloccassions.blogspot.nl/challenge 44

Ik ga zo lekker genieten van het zonnetje en wens je een fijne dag verder.





17 opmerkingen:

  1. Hij is weer heel mooi geworden.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart Ina, nog wel in het paars, o ik hou daar zo van, de vlinder vind ik er zo mooi bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ina wat een heerlijk lentekaartje, prachtig vazn model en kleur en wat een super leuke vlinder ....
    Fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Ina.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GOH INA WAT LEUK.....en wat een leuke kleuren combi heb je gebruikt.

    LEAFSSS je DINNETJE xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ina,
    Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie fleurige voorjaarskaart heb je voor je buurvrouw gemaakt Ina. Mooi gestempelde tekst en wat een fijn filigraan hoekje is dat. Ziet er mooi verzorgd uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is such a beautiful card! A stunning design and gorgeous topper! Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ina,
    je hebt een heel ooi kaartje gemaakt! Inderdaad helemaal voorjaar met de blauwe druifjes.
    En Stampin up is zo gaaf! Alles past bij elkaar, mooie kleuren en inkten...ja super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ina,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt voor je buurvrouw,
    leuk model en plaatje en mooi afgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi, I 'm back again with another DT hat on! Your card is so beautiful! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtuge kaart Ina. Een heel mooi voorjaarsplaatje. Erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely card! Thank you so much for sharing at Fussy & Fancy and good luck with the challenge. Judy DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige lentekaart heb je gemaakt Ina.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart voor je buurvrouw Ina ,
    de kleurtjes en alles passen goed bij elkaar!!
    Noflik wiekeinde fan Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje,gezellig dat je meedoet bij anmacreatief.
    groetjes helen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina