Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 25 april 2024

De Uitdaging #41

Hoihoi,

Vandaag zijn Janneke en ik er weer met onze uitdaging.  Aangezien we een kleine 2 weken geleden naar de Art Specially stempelbeurs in Nijkerk zijn geweest was haar opdracht aan mij, gebruik een iets van je nieuwe aankopen op de beurs. Dat werd keuze stress hihi en moest ik op laatste moment nog een kaartje maken. Mijn aankopen zie je in het vorige berichtje.  Ik heb gekozen voor een kerst stempel van Magnolia en tekst is van Kri-eet. 


Daarnaast Versafine clair inkt en Stampin Up inkt en cardstock gebruikt. Ben zelf niet helemaal tevreden. Aangezien het kerstkaarten donderdag is bij 52 weeks to christmas mag hij ook  daar aan mee doen. Ben zeer benieuwd naar Janneke haar keuze.

Wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond.


Challenge's 




13 opmerkingen:

  1. Wow wat is dit weer een schat van een magnoliaatje...heel lief kaartje.
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit.
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart, lief stempeltje en mooi bijpassend randje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattig kerstkaartje hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kerstkaart heb je met je nieuwe aanwinst gemaakt Ina.
    Gezellig je te zien bij 52 WTC .
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met leuke stempel en tekst.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel een hele geslaagde kaart !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Ina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk met dit schattige stempeltje !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje met de magnolia stempel. Het blijft zo schattig om haar te zien. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje heb je gemaakt met dit schattige stempeltje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een schatje! Lief stempeltje en mooi gekleurd! Ik kon niet bij Janneke op het blog komen! Heel raar...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje en wat een lieve magnolia! Ik ben ze al weer even uit het oog verloren, maar ik weet meteen weer waarom ik er ook een flink aantal had. Hartstikke leuk zo. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina