Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

woensdag 19 april 2017

Me 2de post vandaag

Hallootjes,

Daar ben ik vandaag alweer, zo zie en hoor je me tijden niet en zo twee keer op een dag hahahahaha. Ik heb een kinderkaart gemaakt en deze wil ik mee laten doen aan de challenge van De egel en tot me grote schrik zag ik dat ik nog 8 minuten heb. Hahaha hoe bedoel je op het laatste moment.

Ik heb deze op verzoek gemaakt voor voetbal lief hebbertje, hij ziet niet op blogs dus kan ik hem wel plaatsen. Benieuwd wat de jongeman en jullie er van vinden:


De bal heb ik gemaakt met de stans die hoort bij Nailed It van Stampin up.


Wens je een mooie dag.




9 opmerkingen:

  1. Erg leuk dat je meedoet met onze 'Voor een kind' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart Ina, ziet er stoer uit zo.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Havana. Wat een leukerd. Ik heb onlangs ook zoiets gemaakt. Nog niet op mijn blog geplaatst. Dat ga ik binnenkort mog doen. Het is heel voir een voetballer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel errug leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide kaarten binne hiel moai.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja voetbal is niet mijn ding maar ik denk dat de jongeman er heel blij mee is want het is een hele mooie kaart geworden.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ina,
    Ook even een bezoekje bij jou. Ik was hier nog nooit geweest maar je maakt super leuke kaarten. Deze is ook nog lekker stoer. Zelf vind ik dit de moeilijkste kaarten om te maken maar deze is gaaf.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog. Leuke kaart is dit ook, zal vast goed in de smaak vallen! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart, ben volger geworden, je maakt leuke kaarten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina