Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

woensdag 12 juli 2017

Friends

Hallootjes,

Wat een weer vandaag, jakkes en juist vandaag een vrije dag....enfin het iets niet anders. Gelukkig geen invloed op anders komt er alleen maar meer ruzie op de wereld. Vandaag een lekker lui dagje gehad. Even naar de fysio daarna de afwas gedaan waar ik gisteren geen zin in had en daarna met de poezenmonsters koffie gedronken en krantje gelezen. En daarna ben ik maar in me hobbykamertje gedoken. Nieuwe stempels opgeruimd en wat gefreubeld met een muziekje aan.

Kaartje wat ik gemaakt heb kan ik nu nog niet laten zien, wel kan ik jullie dit kaartje showen omdat deze al bij me dinnetje op de mat is gevallen. Me dit kaartje wil ik op de valreep nog mee doen aan de challenge van Cas on Friday wat eerst Cas on Sunday heette en waar men om bloemen vraagt. En met de challenge van Stamping Sensations waarin ook om Flowers worden gevraagd.


Voor de rest wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op me vorige kaartje en wil ik Monique welkom heten als nieuwe volgster. Leuk leuk. Wie weet komt ik voor me 50ste op 50 volgers....duurt nog een 10 weekjes. Ik wens je een fijne dag verders en tot latersssssssssss





11 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje en ik kan het weten want hij staat hier op de kast te pronken. Ben benieuwd naar je andere kaartje.

    Leafs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige kaart gemaakt,
    Ik vind de bloem en de kleuren super.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende Cas kaart Ina, de bloem is prachtig en zo mooi van kleur.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, erg mooie bloem.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een prachtige kaart Ina,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A gorgeous flower and a very pretty card

    Thanks for joining us at stamping Sensations this month

    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A really super creation for our July Flowers theme, many thanks for joining us at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige stijlvolle kaart, chique! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Stamping Sensations. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje Ina! Prachtig met die grote bloem!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina