Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 8 maart 2018

Eerste kerstkaartje 2018

Hallo,

Jawis, me eerste kerstkaartje van 2018 is een feit. Ik heb eigenlijk best een beetje schik, plaatste ik verleden week een kaartje me hoog zomer gehalte en nu duik ik de winter weer in hahahaha. Maar ach het gaat er toch dat we plezier hebben in het maken van kaartjes ongeacht het seizoen.

Ik nam me steeds voor om elke week een kerstkaartje te maken en deze te plaatsen bij het blog van 52 weeks to christmas maar het kwam er maar niet van. Nu dus toch een kaartje en ja dan moet ik hem ook vandaag plaatsen anders ben ik te laat. Jammer dat je maar 1 dag hebt om te plaatsen, zijn nu eenmaal hun regels dus dan houden we ons daar aan. 


Het is wederom een CAS kaart geworden, ik heb altijd al voorkeur gehad voor "rustige" kaartjes ook al maak ik ze wel eens anders. Eigenlijk is dat al weer even geleden. Mijn dinnetje vind dat ik nu echt mijn "ding" heb gevonden........nou ik kan en wil geen afstand doen van me andere spulletjes. Erg he, of juist niet niet. Hoe doe jij dat wanneer je een andere weg inslaat, spulletjes verkopen/weggeven of bewaar je het ook voor het geval dat...

De ingrediĆ«nten (lol)  voor deze kaart zijn; kader stans van MFT,  de polarberen met stansen zijn ook MFT, papier en inkt zijn van Stampin Up. Tekst stempel is van Marianne Design .

Voor nu een fijne dag en tot latersssssssssssssss


13 opmerkingen:

  1. Super leuk is dit kaartje!
    en ik heb dat ook wel eens ga mijn spulletjes verkopen maar dan zegt een stemmetje daar krijg je spijt van.... dus ik kan je geen advies geven.....
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Ina! Grappig die schaatsende ijsberen, mooi papier.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn de iksberrn mooi met de prachtige achtergrond!
    Fijne dag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die beren, wat zijn ze leuk! Supervrolijk winters kaartje! Mooi dat je alles in het blauw hebt gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt,ik ga niet helemaal iets anders maken, dus alles wat ik heb, gebruik ik nog steeds,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een mooie en leuke kaart, super met die ijsberen ! Ik doe afwisselend verschillende technieken, dus hou ik liever alles bij ! :o)
    Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schattige winterse kaart heb je gemaakt. Ja in mijn hobbykamer ligt ook zoveel wat ik eigenlijk niet meer gebruik. Maar ja wegdoen aan wie.????
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze ijsberen zijn zo cute Ina en ja ik doe ook waar ik zin in heb hoor de ene keer strak en dan weer lekker vintage, dus gebruik eigenlijk alles wel en is het heel oud en krijg ik teveel, dan doe ik ook wel eens iets weg, of geef het door aan iemand die net begint met bloggen tegen verzendkosten.
    Fijn weekend!!! groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje geworden en ja eens komt de dag dat je een keuze moet maken om toch is wat weg te doen van je spulletjes wat je niet meer gebruikt.....niet alles in een keer, maar beetje bij beetje en dan kan je het andere weer wat uitbreiden......zelfs ik heb al wat spulletjes verkocht wat ik niet meer gebruikte en heb er geen spijt van, maar goed de keuze is aan jou.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart, die beren blijven leuk.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk die ijsberen. Ik hoop dat ik die stempels nog eens op een beurs tegenkom want ze zijn super leuk. Prachtig kaartje!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuk kaartje. Het is stoer en schattig tegelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina