Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 11 augustus 2019

Back on your feet

Hallo daar aan de andere kant  van het scherm,

Vandaag  wil ik jullie  2 kaartjes laten zien die ik gemaakt hebt met mijn lang gezochte stempel  die eigenlijk nog niet eens zo lang op de markt is hihihi... even een zwart gat in me hersentjes zullen we maar zeggen. Het bleek gewoon een nieuwe set van SU te zijn.  Enfin ik heb hem gevonden. De laatste tijd wat minder gefreubeld, mijn mannetje en ik hebben nu beide dezelfde e-bike  gekocht wel een dames en heren uitvoering en kunnen nu gezamenlijk fietsen zonder dat ik moet inhouden. De laatste tijd fietsen we bijna iedere avond zodat ik langzaam maar zeker weer conditie opbouw. Het is op dit moment  iedere keer rond de 20 kilometer maar voelt voor mij het dubbele....het begin is, er word vanzelf meer.

Dit zijn de bewuste kaartjes


Beide kaartjes zijn gemaakt met alleen maar materialen van stampin up. Het mooie daarvan is dat inkt en cardstock  matchen qua kleur.

Met onderstaande kaartjes ben ik de top 3 geëindigd iets waar  ik trots op ben.
2de bij knutselenkadootjes challenge, kei leuke challenge 

1ste bij addicted-to-stamps-challenge.blogspot.challenge-176 cas summercard
Voor nu breid ik er een eind aan en wens je een fijne dag verder. Ga nog even me hobby hokje in. Tot gauw!



 

6 opmerkingen:

  1. Nou geweldig dat het zo goed gaat het fietsen met de e-bike. Ik ben met mijn dochter en schoonzoon een dagje naar Terschelling geweest en daar een e-bike gehuurd. Ik wilde het eens proberen en met hun erbij durfde ik het wel aan. Ik vond het ook heel fijn fietsen.
    Je kaartjes zijn ook super leuk, en gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je toch een lollige kaartjes Ina het tovert een big smile op mijn gezicht! Heerlijk je winnende kaartjes die waren ook keigoed!!! En je e-bike zal je goed bevallen, ik trap rustig 60-70 km. weg! en veel terrasjes natuurlijk veel plezier met je fiets!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat jullie nu op hetzelfde tempo kunnen fietsen. Lekker genieten hoor. Ik snap wel dat je voor die stempels met teksten "gevallen" bent, je hebt er superleuke kaarten mee gemaakt. Gefeliciteerd met je toppertjes, dat is altijd tof.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ina, leuk dat je mijn blog hebt gevonden:) Ik moest natuurlijk gelijk even naar jouw blog en kijken wat jij hebt gemaakt met deze gave set. Wat zijn ze leuk en mooi ingekleurd. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ina,
    wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Die stempelset is ook gaaf! En wat fijn dat jullie samen kunnen gaan fietsen. Geniet er van. Conditie opbouwen en samen bezig zijn...twee vliegen in 1 klap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn je kaartjes gaaf geworden Ina....superleuk. Heel anders dan wat ik zelf maak maar juist daarom zo leuk om te kunnen bewonderen hoe je ook andere kaartjes kan maken. TOP.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina