Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 17 november 2019

Gelli

Hallootjes,

Daar ben ik weer eventjes, deze keer een zeer korte post. Heb behoorlijk last van spieren zodat typen bijna niet gaat. Vandaar dat je me ook weinig ziet reageren momenteel, sorry daarvoor. Ik heb op me verjaardag begin oktober van me mannetje een Gelli Plate en de nodig verf gekregen. Daarmee hebben wij, ja echt wij ook Johan vindt het leuk om met de Gelli te "kliederen" zoals hij dat noemt de achtergronden voor onderstaande kaarten gemaakt. Ik heb zelf de kaarten afgemaakt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.





Tot slot wil ik jullie bedanken voor de reactie's op me vorige kaartjes en wil ik Daphne en Margo van harte welkom heten op me blog. 


9 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jullie het werken met de gelli-plate allebei leuk vinden Ina. Mooie achtergronden voor de leuke silhouette-stempels. Mooie serie kaarten hoor. Sterkte met je spierklachten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, deze kaarten met de silhouetten. EN de achtergronden zijn top! Leuk dat Johan je wil helpen (laat hem maar in de waan...)Hij vindt het zelf natuurlijk veel te leuk! Sterkte met de spieren...lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, prachtig!!
    Zo'n gelli plate is zo leuk om mooie achtergrondjes mee te maken.
    Maar als je deze serie ziet dan krijg ik meteen zin om meteen te gaan zitten om een kaart te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Ina. Mooie achtergronden. Wat gezellig dat je samen met je man aan het "kliederen" bent geweest. Leuke tafereeltjes heb je op de kaarten gestempeld. Veel sterkte met je spieren.
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lachen dat Johan het ook leuk vind om ermee bezig te zijn! Het zijn super kaartjes geworden Ina en mooie stempels heb je! Oei naar van je spieren, we gebruiken ze ook heel erg in de zorg hè! Hoop dat het snel weer verbetering geeft!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat Johan met je mee heeft gedaan. Ik probeer Geert ook zover te krijgen maar nog geen resultaat. Vervelend dat je zo'n last hebt van je spieren. Hier net zo. Het vochtige weer doet er ook geen goed aan. Rustig aan, we zien je vanzelf weer terug.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kaarten zijn goed gelukt, echt leuk. Nog even en Johan krijgt de smaak te pakken van kaarten maken:) Ik ben nu al benieuwd naar een nieuwe kaart die jullie samen hebben gemaakt. Sterkte met de spieren. Hopelijk gaat het gauw weer beter.
    Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartjes heb je gemaakt en wat gaaf dat zelfs je man de smaak te pakken krijgt. En hopelijk gaat het snel beter met de spieren en gewrichten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaartjes zijn het geworden en erg leuk gedaan zo met de silhouetten stempels...zou toch maar oppassen met Johan dat je je plekje niet kwijtraakt in dat hok van je 🤣

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina