Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 16 februari 2023

De Uitdaging #20 Magnolia

 Hallo!

Wat vliegt de tijd.........alweer 2 weken verder en het is nu alweer tijd voor de uitdaging met Janneke. Deze keer mocht ik hem bedenken. Ik wist dat Janneke haar distress grotendeels nog ongeopend had staan, hoogtijd om daar verandering in te brengen. Beiden ook de nodige magnolia stempels dusssss het werd gebruikt een magnolia stempel en distress inkt, thema vrij. 


Zelf heb ik een "oudje" opgezocht en deze mierzoet ingekleurd met Raspberry en Spunsugar. Daarnaast nog een paar andere kleurtjes voor het haar en de huid. Verder een friese tekst, wat hartjes uit een set van Craftemotions, DPS en Cardstock  zijn van Stampin Up. Tot slot nog een draadje Janneke;) Ik ben zeer benieuwd naar de bijdrage van Janneke en haar kaart kun je hier vinden happystampin. Wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond!












3 opmerkingen:

  1. Wat een liefje weer.
    Leuk dat je er ern Friese tekst op maakt (zoals wel vaker).
    De kleuren, dat fuchsia, vind ik mooi, helder, past goed bij het voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb je de Magnolia's die je op de AS kocht nog lang niet allemaal laten zien... en dan pak je toch weer een oude?? 😁
    Het is een heel leuk en lief kaartje. Was hij voor Johan of is hij daar te roze voor?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina