Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zaterdag 13 mei 2023

De liftchallenge en een weekje vrij.

Hallootjes,

Genieten jullie ook zo van het weer...deze bofkont heeft nu eindelijk een weekje vrij. Heb er zin in om lekker uit te rusten en te doen waar ik zin in hebt. Vanmiddag even een dutje gedaan en daarna me hobbykamer even opgezocht. Mijn mannetje was naar een dorp waar de jaarlijkse rommelmarkt voor verenigingen werd gehouden.

Ik had hier en daar leuke kaarten voorbij zien komen welke voor de lopende liftchallenge gemaakt zijn. Ik dacht bij mezelf dat lijkt mij wel wat om daar een kaartje voor te maken. Lang geleden dat ik meegedaan heb aan een challenge...toen ik eenmaal bezig was is het niet bij 1 kaartje gebleven...nu keuze stress welke laat ik mee doen😅😅




Ik denk dat ik voor de kat ga....weer eens wat anders dan bloemen. Het DSP is van Stampin Up. En de stempels van My favorite things en Tim Holtz.

Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartjes en ik wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond.



Challenge's 





10 opmerkingen:

  1. Fijn zo'n vrije week, geniet ervan! De drie kaartjes zijn heel gaaf en wat een leuke stempels heb je gekozen! Mooie papiertjes ook! Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge, Ina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart voor de challenge.
    Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gave serie is het! En ja als je eenmaal bezig bent, volgen er meer. Heerlijk hoor een week vrij. Lekke bijkomen, freubelen, uitsapen, wordfeuden en wat bloggen??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drie mooie vrolijke kaarten. Geniet van je vrije week. Hopelijk blijft het ook mooi weer. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker genieten dan deze weel Ina!
    Volgens mij bof je wel wat het weer betreft;)
    Je kaartjes zijn echt superleuk!
    Ik zou ook voor de kat gaan, heel geinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes! Ik maakte er ook meteen drie. Als je toch al dat achterondpapier hebt gesneden...
    Geniet van je vrije week!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hier en serie gemaakt met deze lift.
    Ze zijn super leuk!!
    Goede keus, de kat, die is heel erg opvallend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a beautiful design! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    Owner
    Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten, succes bij de challenge. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker bezig! Zag je kaartje al op Instagram, maar hier ook nog even langs komen natuurlijk! Leuk dat je er zelfs drie hebt gemaakt, super bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina