Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 18 januari 2024

De Uitdaging #37 | Mannenkaart

Hallo,

Ook in 2024 gaan Janneke en ik verder met onze gezamenlijke uitdaging. De eerste van dit jaar is bedacht door Janneke; maak een mannenkaart thema verjaardag. Ik heb van hÄnglar and Wings de set Handyman gebruikt, tekst is van My favorite things. 


Op het moment dat deze online komt ben ik onderweg naar mijn werk.  Het is een beetje erg druk, naast de normale werkzaamheden moeten we eind deze maand verhuisd zijn. Niet alleen het kantoor maar ook de dag besteding. Ik ga vanavond zien wat Janneke gemaakt heeft. Jij kan haar kaartje hier bekijken ➡️ **Klik**

Ik wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond.



7 opmerkingen:

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina