Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 6 juni 2024

De Uitdaging #42

Hoi,

Vandaag zijn Janneke en ik er weer met onze uitdaging, ondertussen alweer zo'n zes weken geleden. Doordat mijn lichaam mij in de steek liet en nog laat duurde het langer dan gepland. Ik heb zowel Janneke als mijzelf uitgedaagd om een schudkaart/shaker kaart te maken. Was even nadenken maar uiteindelijk kwam er kerstkaartje uit. Gelijk weer eentje voor de kerstdagen erbij. 



De tekststans van My favorite things is ideaal om strakke kaartjes te maken. Verder heb ik gekozen voor zwart/wit en goud, een kaartenzakje als pocket en het schudmateriaal heb ik pailletten gebruikt. Ik ben zeer benieuwd naar wat Janneke gemaakt heeft en haar kaart kun je *HIER* vinden.

Ik wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond.


Challenge's 






8 opmerkingen:

  1. Een leuke schudkaart met die grote letters.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leukerd.
    Sterkte met je herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kerstkaart en ik wens je beterschap.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je schudkaart, leuk gemaakt met een kaartenzakje. Veel beterschap.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi gedaan! Wat een mooie stans is dat en het gouden schudmateriaal past er erg goed bij.
    Beterschap!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeee..... ik heb je een berichtje gestuurd. Wat naar dat je lichaam je in de steek laat. Beterschap!
    Je kaart is wel heel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super je kaart !!!!
    Maar vooral veel beterschap !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina