Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 24 oktober 2024

Kerst / Kryst

 Hallootjes,

Vandaag een extra vrij dagje in deze week, gelukkig verdwijnt nu eindelijk de mist en komt het zonnetje er door, heerlijk!

Afgelopen zondag twee kerstkaartjes gemaakt, ik loop hopeloos achter en we zijn al week 43 alweer. Deze gnomes heb ik van Johan gekregen tijdens het creaweekend in Hardenberg begin oktober. Heb mijn nieuw aangeschafte metallic aqaurel verf en penselen van Artum uitgeprobeerd. De penselen zijn echt een aanrader als je last van je handen hebt. Mijn kaartjes....tekststempel  is van kri-eet 



Mijn spulletjes gekocht in Hardenberg 


Wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond.


Challenge's 

1 opmerking:

  1. Leuke kaarten heb je gemaakt met deze grappige gnooms. Mooie spullen heb je gekocht. Fijn dat de penselen goed bevallen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina