Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 14 augustus 2018

Vlinder

Hallootjes,

Naar lange tijd plaats ik ook weer eens een kaartje. Me buik liet en laat me langer in de steek dan gehoopt en gewenst na de OK, beetje lichtelijk onderschat door mezelf.  De spieren willen nog steeds niet mee en ik mag ze ook nog niet voorzichtig trainen zucht.....heb ondertussen wel eens een kaartje gemaakt en zo nu en dan wat geblogd. Ben blij dat de warmte voorbij is, we mogen niet klagen maar tjonge die temperaturen zijn niet aan mij besteed en ik vermoed velen met mij zo te zien in blogland.

Ik heb een kaartje gemaakt met de SU set Butterfly Basics en bijbehorende stans, naam ben ik kwijt.
De nieuwe kleuren van In Colours Grapefruit Grove en Pineapple Punch en afgemaakt me een strass steentje. De tekst is ook van SU en gestempeld met Sepia van Versamarkt.

En dit is het eind resultaat geworden en kan ik het nog een beetje??? ;);)


Dit kaartje laat ik meedoen aan onderstaande challenge's

*https://alessandrasangels.blogspot.com/2018/08/challenge-11-animals
*http://cleanandsimpleonsunday.blogspot.com/2018/08/challenge-139-butterflies

Ik wens je voor nu een fijne dag en tot ziens!



9 opmerkingen:

  1. Hoi Ina, wat leuk dat je er weer bent. Je bent het zeker nog niet verleerd. Mooi zoals je de verschillende laagjes gestapeld hebt. De mooie vlinder krijgt alle aandacht.
    Hopelijk ga je je nu steeds beter voelen. Ik ben ook blij hoor dat die extreme hitte voorbij is maar ik vind het nog wel benauwd en plakkerig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je kan het nog wel.Mooie kaart hoor.En ik hoop dat je gau op mag knappen.
    leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtjes gebruikt en een mooi kaartje geworden.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ina, Ja, lange tijd niet gezien, maar leuk dat je er weer bent. Je kunt het nog hoor, want je hebt weer een erg mooi kaartje gemaakt. Ja opknappen heeft tijd nodig hoor, dus rustig aan.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ina, wat een prachtige kaart is dit. Mooie kleurtjes en vlinders. Leuk dat je meedoet met CAS on Friday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zomers kasrtje heb je gemaskt Ins. Veel sterkte met je buik. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ina,
    Je was 5 maanden niet in Blogland, tenminste niet met een kaartje van jezelf. Leuk weer wat van je te lezen, hoewel het bericht niet ect leuk is. Hopelijk herstel je nu wel goed. En nee die temperaturen van 37 graden...ook niets voor mij. Maar ja, we kunnen er niet veel aan doen....
    je kaartje is mooi. Ik houd van dit soort kaartjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk gaat het wat beter met je. Leuke kaart is dit geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina