Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 7 september 2018

Zeg het met bloemen

Hallootjes,

Allereerst dank je wel voor jullie leuke reacties op me vorige kaartje. Genieten jullie ook zo van de "normale" temperaturen. Heerlijk weer dingen kunnen ondernemen zonder het bloedheet te krijgen en je het ...te zweten.

De vakantie is ook hier in het noorden voorbij, gelijk weer te merken op de weg als ik naar me werk rijdt. Stukken drukker en dus weer wat vroeger van huis om op tijd te zijn. Vandaag is het jaarlijkse traditionele feestweekend weer van start gegaan in me woonplaats, 4 dagen feest! Altijd 2de weekend van september, jaren terug kom je alle dagen in het feestgedruis vinden. Nu niet meer, wellicht zondag even over de kermis en 's avonds kijken naar de optocht van de "Stappersjun". Daarna houden wij het wel voor gezien.

Vraagje van mij aan jullie, voorheen kreeg ik de mail berichtje als iemand een reactie op me blog had achtergelaten, nu dus niet meer. Op zich wel jammer maar dacht/denk dat het komt door de nieuwe AVG, Echter kreeg ik eind augustus een berichtje in me mail met als titel "abonnementsverzoek voor reacties van 'Frysk Famkes Nifel Side' en zou afkomstig zijn van blogger. Er zaten 2 links bij nl: Abonnement behouden en Weigeren. Wie heeft dit ook gehad en kan me er meer over vertellen?? Ik zelf heb hem tot op heden genegeerd.

En dan nu eindelijk me kaartje, hij is al een tijdje bij de ontvangster alleen had ik hem nog niet geplaatst en dat kwam mooi uit wat hij kan nu aan een aantal challenges meedoen. Hoe leuk voor mij.



De gebruikte stempels, inkt, papier en ja zelfs het lint is van Stampin Up.  Ik ben helemaal "verslingerd" geraakt aan dat merk. Daar over gesproken op 20 oktober 2018 wordt in Heerenveen een  Kerst Workshop gegeven klik op de link voor meer informatie en waar je je kunt opgeven.


Het kaartje laat ik aan de volgende challenges meedoen

*Mijn Hobbyhonk; MHH-Challenge 1, verjaardagskaart vrouw
*Do-allkreatives Bingo, heb3 rijtjes gebruik
*Ally's Angels challenge#12 Happy Birthday
*Cas on Friday challenge#141 Flowers
*Dutchcardlovers challenge#296 Alles mag


Voor nu wens ik je een fijne dag.



15 opmerkingen:

  1. Ook Hallootje Ina,
    Je kaartje is een bjoetie en ja SU is prachtig....begin je raak je volgens mij ook verslingerd, hihi
    Fijn weekend en op je vraag kan ik je geen antwoord geven?!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan ook geen antwoord geven op je vraag, ik heb Wordpress ;) Maar misschien kan je het op google vinden ;)
    Je kaart is mooi Ina, en leuk dat je meedoet bij CAS on Friday!
    En ontzettend lief dat je mijn workshop hier neer hebt gezet ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje...en ik kan het weten...en om je vraag te beantwoorden..ik heb die mail ook gehad en op houden geklikt, maar tot op heden krijg ik geen mailtjes binnen van blogger...nou ja dan maar gewoon iedere dag ...als ik tijd heb gewoon op mijn blog kijken.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ina,
    Ik heb dat berichtje niet gehad, maar ik krijg wel weer berichtjes binnen.
    Je SU-kaart is prachtig,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart....heel knap gedaan. CAS kaarten zijn voor mij heel moeilijk maar ik kan er wel enorm van genieten. Leuk ook dat je meedoet bij Ally's Angels....succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ina ... bedankt voor je bezoekje ... jouw kaartje is ook super mooi en fijntjes afgewerkt.
    Ik heb dat bericht ook gekregen en heb op aanvaarden geklikt. Sindsdien ontvang ik terug berichten ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Ina! De materialen van SU zijn inderdaad prachtig (alleen een beetje aan de prijs).

    Het antwoord op je vraag heeft Odette net gegeven zie ik, anders zou je ff op het blog van Irene's Scrapbook moeten kijken. Zij heeft op 21 juni jl. uitgelegd hoe je dit weer in kunt schakelen (mocht je geen mail meer krijgen hierover). Ik durf geen link te plaatsen ivm met die nieuwe privacywet :(

    Vergeet ik je bijna te bedanken voor je deelname aan de 1e MHH challenge en je veel succes te wensen.

    Heel fijn weekeinde.
    grt. Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Ina,
    Een prachtige kaart heb je weer gemaakt en inderdaad boffen dat hij nu zo goed van pas komt voor de challenges.
    Wat je vraag betreft, ik krijg nooit berichtjes van Blogger over reacties.
    Gezellig weekend gewenst en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pretty make and beautiful colours.

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#21 – Bingo)
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is really beautiful. Love the image!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck! Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#21 – Bingo}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#21 – Things from the Kitchen}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#52 –Men / Boys}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachTige kaart Ina. erg leuk gemaakt met de bloem. Lint met strikt geeft net een leuk extraatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bij mij hetzelfde Blogger verhaal en ik heb net zoals Odette op aanvaarden geklikt en krijg nu terug meldingen. Mooi kaartje trouwens, grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina