Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 29 oktober 2018

Brrrrrrrrrrrrr

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer even in blogland, nu nog genietend van me laatste weekje vrij. Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar qua de kou van vandaag denk ik dat we de herfst overslaan hahaha. De eerst 2 weekjes leken eerder voorjaar/zomer in plaats van "herfstvakantie" . Morgen word het een regendag zeggen ze, eerst zien dan geloven. Eerste weekje was ik alleen vrij met zo nu en dan inloggen en naar gemeente overleg. Zeg maar een half weekje echt vrij en de rest zoals het mij uitkwam. Heerlijk geknutseld, geluierd en voor de lol op internet. Heerlijk voor de verandering. Ook heb ik een kerst workshop gedaan in Oudeschoot (vlakbij Heerenveen), eindelijk iets in de buurt. Dank je Janneke, voor de leuke gezellige en leerzame dag. Het lijkt wel of ik de flow te pakken heb, zowaar 16 kerstkaarten gemaakt afgelopen tijd, plaats ze later. En ook nog "gewone kaartjes". Zien of we dit tempo volhouden als we weer aan het werk zijn.

Vandaag laat ik twee herfstkaartjes zien, eigenlijk maak ik deze nooit maar ik had een kopie van MFT gekocht via MP, vond en vind ze zo schattig. Stukken goedkoper dan het origineel maar eerlijk is eerlijk origineel voldoet mij beter vooral qua stans. Ach je probeert wel eens wat.


Bovenstaand kaartje wil ik mee laten doen aan:

*http://cleanandsimpleonsunday.blogspot.com/2018/10/challenge-144-make-fall-or-halloween.html
*http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.com/2018/10/challenge-167.html
*https://sunnydaycrafting.blogspot.com/2018/10/oct-15-nov-14-challenge.html
*https://pdelinkyparty.blogspot.com/2018/09/september-cards-challenge.html
*http://crazyforcas.blogspot.com/2018/10/10-fall-in-love.html





En dit kaartje wil ik mee laten doen aan:
*http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.com/2018/10/challenge-167.html
*https://sunnydaycrafting.blogspot.com/2018/10/oct-15-nov-14-challenge.html
*https://pdelinkyparty.blogspot.com/2018/09/september-cards-challenge.html
*http://crazyforcas.blogspot.com/2018/10/10-fall-in-love.html

Gebruikte materialen
Blueprint MFT, SU inkt en papier. Parels en DSP uit vooraad.

Voor nu wens ik je een hele fijne dag en tot.....................






8 opmerkingen:

  1. Deze kou bevalt mij wel het hoeft van mij niet zo warm.Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lieve kaartjes Ina. schattig muisje heb je erop gezet. Nog een fijne laatste week. Je kan lekker nog wat kaarten maken. Heerlijk om binnen te zitten bijnieren kachel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina,

    eerst even een bedankje voor je kaart! Ik kon toch je blog niet vinden en ook geen mailadres! Zo lief dat je aan ons denkt!
    Je kaartjes zijn erg leuk. En een workshop volgen blijft toch altijd weer leerzaam en is vaak gezellig! En wat heb je veel kaarten gemaakt. Ik zie ze wel verschijnen op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, hoi dat is even geleden, gezellig dat je er weer bent! Met schattige kaartjes van je MP muisjes. Ik heb nog nooit iets via marktplaats gedaan, maar zo kun je wel eens iets proberen toch. Geniet nog van je laatste weekje en volgens de berichten wordt het weer zachter buiten.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten heb je gemaakt met het leuke muisje, ik vind de stans met gaatjes erg leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ina, Leuk je weer even in blogland te zien en je hebt weer twee schattige herfstkaartjes gemaakt. Geniet nog maar van je laatste vakantiedagen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ina, wat een mooie en lieve herfstkaarten heb je met dat schattige muisje gemaakt. Als je de stans in een 3-hoek snijdt kun je er gatenkaas van maken..LOL, ik vind hem gaaf.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Miranda,

      De stans hoort bij een blueprint van MFT. Dank je wel voor je tip, ik was daar nog niet op gekomen...gatenkaas haha

      Verwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina