Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 1 november 2018

Bijna vergeten

Hallo Allemaal,

Zit ik lekker te rommelen op me hobbykamer schiet mij opeens te binnen dat we alweer donderdag zijn. Nu ik vrij ben weet ik niet meer precies wat voor dag we zijn........oeps...nu al vergeetachtig;)
Donderdag betekend kaartje plaatsen bij 52weekstochristmas, dit vergeet ik bijna altijd. komt denk ik doordat je maar 1 dag in de week kan plaatsen. Gisteren ben ik samen met mijn mannetje naar Hoogwoud geweest om alvast sfeer te proeven voor de kerst. Het was er leuk, gezellig en mooi.

Eerlijk is eerlijk vorig jaar vonden wij het veel mooier aangekleed, dit was niet alleen onze mening maar je hoorde het er meer. Aan de andere kant probeer iedere jaar maar iets neer te zetten wat weer
anders is en wat een ieder aanspreekt.

Dan nu het bewuste kaartje wat ik bijna was vergeten te plaatsen vandaag:


met dit kaartje laat ik meedoen aan de volgende challenges

*https://de-egel.blogspot.com/2018/10/oktober-challenge-66.html   Quote of grote tekst stempel
*https://52weekstochristmas.blogspot.com  week 44
*http://4-seasonchallenge.blogspot.com/2018/10/challenge-13-dieren.html
*http://christmasatsweetstampinchallengeblog.blogspot.com/2018/10/october-challenge-anything-christmas.html
*https://sunnydaycrafting.blogspot.com/2018/10/oct-15-nov-14-challenge.html
*https://animalfriendschallenge.blogspot.com/2018/11/68-november-winter.html

Gebruikte materialen:
Stempel en stans ijsbeer is MFT
Tekststempel is van Craftemotion.
Papier is uit eigen voorraad.
Inkt is van Stampin Up
De witte rand om de tekst is van SU: White stampin Chalkmarker

Voor nu wens ik je een fijne dag verder, ik duik me hobbyhokje nog even in.





18 opmerkingen:

  1. Nou ja ik was gister ook bij de Boet Ina, dat is 10 km. bij mij vandaan en ook ik vond het tegenvallen of waren we nog te vroeg, want ze waren volop aan het opbouwen! Het is ook nog maar 1 november hè! Ik hou je op de hoogte ga volgende maand vast nog wel een keer! Je kaartje vind ik enig met de schaatsende ijsbeer...heel mooi je kleur van de teks stempel die past er perfect bij!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad nou ja....

      Als ik dat had geweten hadden we een bakkie samen kunnen doen.

      Is voor ons ietsjes verder dan 10 km hahaha

      Verwijderen
    2. Ps, heb de tekst zelf ingekleurd vandaar dezelfde kleur

      Verwijderen
  2. Super leuk met deze beer !!!!
    Mooie grote tekst !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart! Hebben we geluk dat je je kaartje nog gelinkt hebt!
    Mooi met de witte lijntjes rond de tekststempel.
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supergave kerstkaart Ina; prachtig die niet-traditionele kleuren! En wat een gave beer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Do hast in moaie kaart makke.Ik winskje dy in fijne dei.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart, super tekst, en zo'n leuke beer ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart met de schaatsende ijsbeer, heel mooi gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ina, wat een leuke kaart heb je gemaakt met die schaatsende ijsbeer. Mooi zoals je witte accenten bij de tekst gemaakt hebt, dat geeft echt diepte vind ik.
    Dank je wel dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit kerstkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuk CAS-kaartje, mooi!
    Bedankt voor je deelname bij 52WTC en op het 4 Season blog.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind het een super leuk kaartje geworden met die schaatsende ijsbeer en nog leuker dat je al in de top 3 staat met deze leuke kaart....gefeliciteerd en.....vooral doorgaan ;)

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig kaartje, wat blijft die beer toch geweldig hè!?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje, je wordt er vrolijk van. We vinden het fijn dat je met de uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eine tolle Karte. Gefällt mir sehr. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina