Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 11 november 2018

Blij

Hallootjes allemaal,

Allereerst wil ik je bedanken voor de leuke reactie op me kaartje(s). Altijd leuk om te krijgen en te lezen!! Vandaag wil ik je op deze regenachtige zondagmiddag een label laten zien welke ik voor
Janneke heb gemaakt, de reden is heel bijzonder vind ik en als je wil weten wat de reden is klik dan *hier*.


Dit label laat ik aan de volgende challenges meedoen:
*addicted-to-stamps-challenge.blogspot anythig goes met als optie Ribon
*Ally's Angels :challenge-15-use-tag


Gebruikte materialen:
Stempels/papier/ribbon en inkt SU
Label Dutch doobadoo
Tekst stempel: craft emotion ( zelf ingekleurd)
Parels en touwtje uit voorraad.

En tot slot: wat ben ik Blij dat ik onderstaande kaartje nog op tijd heb gepost. Werd zowaar 3de bij het 4 seasons challenge blog.

Blijkbaar zijn de sterren mij goed gezind hihi want het kaartje hier onder werd Top pick bij  https://sunnydaycrafting.blogspot.com en bij https://pdelinkyparty.blogspot.com


Ik had geloof ik eerder op de CAS moeten overgaan en vaker me kaartjes plaatsen en dan uiteraard dan ook op tijd Hahahahahahahahahahaha,want dat vergeet ik nog weleens.

Wens je een hele fijne voortzetting van de dag, ik ga nog even aan de freubel. Ik zag een leuke challenge bij Knutsels en kadootjes en kom snel weer bij je langs.



10 opmerkingen:

  1. Hoi Ina, wat heb je die tag fijntjes bestempeld. Heel mooi gedaan vind ik. Gefeliciteerd met je toppertjes. Altijd leuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tag heb je gemaakt Ina en wat leuk dat je weer in de prijzen bent gevallen, CAS kaarten maken, gaat je prima af,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie dag geworden en wat super leuk voor je dat je in de top 3 sta met je kaartjes....misschien héb je nu idd je roeping gevonden...wat het weer betreft geen klagen hier aan de andere kant van de dijk..droog aangename temperatuur..lekker wandealweer dus.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi labeltje heb je gemaakt!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ina,
    Je label is leuk !! En die caskaartjes gaan je dus inderdaad heel goed af. Leuk om te ontdekken dat je kaartjes bij anderen ook in de smaak vallen! Ga zo door, zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk label. Deze teksten zijn erg leuk op kaarten en je hebt er snel een paar klaar... Al gaat er soms heel wat denkwerk aan vooraf. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk weer deze label en hartelijk gefeliciteerd met je
    plaatsjes in de top. Ga zo door zou ik zeggen. Leuk hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klein maar fijn Ina je label en ja ik ik heb je toppertjes voorbij zien schuiven en dat blijft altijd super leuk!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Labels zijn altijd leuk om te maken en handig ook. Voor aan een cadeautje of een bos bloemen bijvoorbeeld. Jouw label is echt heel mooi. En wat leuk dat je zo in de prijzen bent gevallen, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful designed card and thanks for sharing at our use ribbon challenge at Addicted to Stamps, hope to see you again next challenge..♥ ADDICTED TO STAMPS
    {aNNie}DT Addicted To Stamps Challenges

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina