Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 15 november 2018

Kerstkaart week 46

Hallo,

Jaja je ziet het goed, het is alweer donderdag en  ik ben op tijd  voor 52WTC, zag dat het al weer week 46 is.  Het zonnetje komt hier na de mistige start te voorschijn. Doet gelijk een stuk vrolijker  aan. Ik houd het kort want ik moet zo weg maar wilde deze kaart wel op tijd plaatsen.



Deze kaart wil ik mee laten doen aan de volgende challenges

  waar ik heb gekozen voor de kerstman in mijn geval niet traditioneel rood.


Gebruikte materialen lijst voor medebloggers:

Stempel Kerstman en tekst komt uit een set van Stampin Up
Groene papier, inkt, dsp en pareltjes ook van SU
Witte papier jaja uit me eigen voorraad hahaha

Ik probeer me zelf aan te leren om de gebruikte spulletjes erbij te zetten, zelf zie ik soms stempels of andere gebruikte materialen maar ja, wat is merk etc. Tuurlijk kan je vragen maar ik vind dit wel zo handig en makkelijk voor medebloggers en hobbyisten.

Voor nu een fijne dag






17 opmerkingen:

  1. wat een leuk en vrolijk kaartje, wij hebben vandaag ook geen traditionele kerstman outfit aangedaan bij onze kerstman....
    Die van jou in het lime-groen is ontzettend leuk!!

    Bedankt voor je deelname bij 52WTC
    Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leuke kaart, heel mooie kerstman en mooi papier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi is deze kaart zona. Leuk kerstmannetje. Je krijgt de smaak te pakken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed zo, mooi op tijd gepost. Een erg leuke kaart Ina.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kerstmannenkaartje! Deze is ook zo leuk.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke kerstkaart, Ina!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een leuk en vrolijk kerstmannetje op je kerstkaartje.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk kerstkaartje!
    Ik probeer ook altijd de gebruikte materialen te vermelden op mijn blog, als je dan eens iets onbekends ziet, leer je zo eens andere merken kennen...
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart, leuk dat je hem een groen pak hebt aangedaan,
    Ansx
    Rijstpapier is heel dun en doorzichtig papier, lastig om te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit kerstkaartje ..een schattig kerstmanneke erop en frisse kleurtjes

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ina,
    wat een leuke kaart met een originele kerstman erop. Dank je wel voor het meedoen bij onze challenge van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love this! The clean design, the cute Santa, the great colours - just fabulous! Thank you for playing at Christmas at Sweet Stampin'. Tracey

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd, mooie kleurtjes!
    grtz Colien (Knutsels en Kadootjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh that is adorable! What a happy Santa!! Lovely CAS design. Thanks for sharing your lovely creation with us at Christmas at Sweet Stampin'. It looks fabulous!! Come and play along again next month too. Happy crafting, Wends xoxo CaSS DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So cute!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina