Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 4 december 2018

Gast Designer Kaartje

Hallo allemaal,

Allereerst dank je wel voor de leuke reacties op mijn kerstman in het groen:) Zo leuk om te lezen dat het kaartje in de smaak is gevallen bij jullie.

Wat gaat de tijd snel, alweer december. Morgen de Sint jarig wellicht vier je dit of heb je dit al gevierd. Hier komt de beste man niet, wel zijn broer Sint Piter. Aangezien het buiten al grauw en grijs is/was zijn wij al voorzichtig met wat kerstversiering begonnen. De lampjes buiten en binnen een grote krans aan het plafond met lichtjes, linten ballen en pegels. Ik kan daar lekker van genieten.

Door alle drukte op me werk helemaal vergeten me kaart te plaatsen terwijl ik GDT ben, iets wat ik ontzettend leuk en een grote eer vind. Onderstaand kaartje heb ik gemaakt voor het challengeblog 4-season Swap dit keer is het Bingo. Je kan meedoen tot 4 januari 2019, doe je gezellig mee. Hoe meer deelnemers hoe beter. Is ook leuk voor de dames Nelly en Colien die er elke keer weer de tijd en moeite nemen om dit te organiseren.  En dat geldt niet alleen voor dit challenge blog maar ook alle anderen. Petje af voor al deze dames en misschien heren;)




Ik probeer zoveel mogelijk om me ingrediënten ;) te vermelden dus bij deze:

* Chocolate Chip Cardstock en Inkt van Stampin Up ( heel donkerbruin))
* Tumbled glass van Distress
* Dashing Deer stempelset en Dies van Stampin Up
* Goud folie karton en Aqaurel papier uit eigen collectie
* Pearls van Marianne Design

Je zou bijna kunnen denken dat ik demo ben van Stampin Up maar dat ben ik niet. Wel over nagedacht omdat ik het geweldige producten vind maar ik heb gewoon niet de tijd ervoor. En ik wil dan ook echt het beste eruit halen. Gelukkig zijn er genoeg demostratrices te vinden in blogland op marktplaats.

Dit kaartje wil ik graag mee laten doen aan de volgende challenge's;

*addicted-to-stamps-challenge.blogspot.com/ non tradional colours
*crazyforcas.blogspot.com/ non-christmas kleur en kerstman
*cleanandsimpleonsunday.blogspot.com/ challenge-147-make-christmas-card
*animalfriendschallenge.blogspot.com//dezember-alles-geht with animal
*christmasatsweetstampinchallengeblog.blogspot.com/ november-challenge-goodbye.
*thehollyandivychristmaschallenge.blogspot.com/ anything-christmas-goes
*craftysentiments.blogspot.com/ anything-goes-challenge

Voor nu een fijne dag verder en tot...................




15 opmerkingen:

  1. Snor toevallig op internet omdat ik een verjaardagskaart heb geplaatst en zie jou in de leeslijst en heb weer genoten van je gezellige babbel! Ik doe mee met petje afnemen voor de challenge blogs want er zit heel veel tijd in! Je eervolle gast kaart wordt vast nog met open armen ontvangen Ina het is een prachtige dashing dear!!!
    Geniet ze lekker van deze gezellige maand!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi...de Boet, nee niet meer geweest Ina, maar hoor van velen dat het dit jaar tegen valt??!! Ik werk 28 uur in de week en had nogal druk sociale agenda afgelopen weken. Ga denk ik eerdaags maar eens bij Intratuin kijken in HHW. Doeiiiiiii

      Verwijderen
  2. Hele mooie kaart, Ina! En het is ook zo'n mooie stempel.
    Ik herken wel wat je schrijft over demo worden... Maar mooie spullen hebben ze zeker.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er weer toppie uit Ina....Mooi strak weer, jouw favoriete stijl....maar ik weet dat het best moeilijk is om zo je kaarten te maken. Dat goudfolie is ook leuk gebruikt....geeft net wat extra....
    Ik heb genoten. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Ina! Heel mooi kaartje als voorbeeld voor de swapchallenge! SU spullen zijn erg mooi, vind ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sfeervolle kaart Ina. De combinatie van het elegante rendier en de mooie tekst is top.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ganz wunderbar gemacht.
    Vielen lieben Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart. Bedankt voor het meedoen met de Crazy for CAS challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful designed card and thanks for sharing at our use CHRISTMAS NON TRADITIONAL COLOURS on your creation at Addicted to Stamps, hope to see you again next challenge..♥ ADDICTED TO STAMPS
    {aNNie}DT Addicted To Stamps Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een mooi kaartje geworden...maar die vergeetachtigheid kan ook door de leeftijd komen hoor hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie elegante kerstkaart Ina. Heel chique! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so wonderful and cute.
    Thank you for joining us at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart met mooie kleuren! Bedankt om mee te doen aan onze CFC challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What an elegant Christmas card! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina