Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zaterdag 22 december 2018

Waar blijft de tijd....

Hallo allemaal,

Terwijl ik zit te denken hoe nu weer deze post te noemen bedenk ik opeens dat het jaar alweer bijna voorbij is. Een bewogen en druk jaar, met leuke en minder leuke dingen maar ja dat is het leven. Hoort allemaal bij het ouder zou me mem wel zeggen hihihi. En gelukkig worden we ouder:).

Weinig tijd tijd om te freubelen en te posten maar ach dat hoort ook bij mij. Ik ben wie ik ben en ik blijf wie ik ben. Van de week een mannenkaartje gemaakt, was de kerstkaarten even zat. Daarover gesproken, ik weet niet wat de postbodes doen maar er zijn nog niet veel kaartjes bezorgd hier. Of we krijgen gewoon geen echte kaartjes meer.........ik vind echte post nog steeds het mooiste wat er is. De wereld word m.i. al zo koud en kil. Lange leve de sociale media waar je lekker anoniem een ander kan afbranden en overal een mening over denkt te moeten hebben.

Onderstaand kaartje is ontstaan nadat ik deze kaart (2de in blog) zag met youtube filmpje erbij. Ik heb wat probeersel aan de kant gegooid, ik kreeg het niet zo mooi  voor elkaar. De oxide "liep" van het fotopapier. Wat ik ook probeerde. Enfin nu op me eigen manier gedaan zonder water. Als iemand tips heeft graag.


Dit kaartje wilde ik graag mee laten doen aan de challenge van knutsels en kadootjes waar ze een mannenkaart vroegen. Maar helaas net te laat...........

Gebruikte spulletjes:
*distress oxide
*fotopapier
*stazon ink
*stempels Amy design

Voor dat ik afsluit, bedankt voor de leuke reacties op me vorige kaartje en heb ik met deze kaart een prijs gewonnen bij de abcchristmaschallenge


Een ieder een goed weekend en tot snel!!


2 opmerkingen:

  1. Je probeersels gaan je goed af...hij is heel leuk geworden en ja een jaar is tegenwoordig zo om...voor jou ook hele fijne dagen en een mooi en creatief nieuw jaar gewenst.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke mannenkaart heb je gemaakt, lekker stoer. Ja zeker gaat het allemaal zo snel tegenwoordig, bijna niet bij te houden, ook zoveel veranderingen. Het valt jou ook op dat er zo weinig kerstkaartjes komen,bij mij ook het geval. Op facebook wordt ik de hele dag prettige kerstdagen gewenst, maar ik vind een echt kaartje zoveel leuker. Zal ook wel weer iets zijn waar we aan moeten wennen. Ik heb er ong. 60 verstuurd, dus ik hoop wel dat ze ook allemaal aankomen.
    Ik wens jullie ook heel gezellige kerstdagen en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina