Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 24 december 2018

Oh Deer,

Hallo allemaal,

Daar ben ik alweer hihihihi, nu met de reminder kaart voor het 4-season Swap Blog. Ik vermoed dat het me laatste kerstkaartje is voor dit jaar maar je weet het maar nooit met mij. Ik ben deze keer weer met Oxide inkt aan het "spelen"geweest. Het blijft lastig maar ik merk wel dat het me steeds beter afgaat, althans dat vind ik maar oordeel zelf......Ik houd het voor vandaag bij een korte post, nog even wat door het huis, en boodschapje doen en dan naar me broer die vandaag jarig. Mocht je nog tijd hebben kom dan gezellig meedoen met de Bingo challenge je hebt tot 4 januari 2019 de tijd om je kaart te plaatsen.





Gebruikte materialen:
*distress oxide
*goud folie
*fotopapier
*Stempel van studio light
*donkerbruin karton

Challenges waar ik dit kaartje
aan mee wil laten doen:
*addicted-to-stamps-challenge.blogspot.com/ non traditional colours
*animalfriendschallenge.blogspot.com/dezember-alles-geht.
*thehollyandivychristmaschallenge.blogspot.com/challenge-42-anything-christmas-goes.
*christmasatsweetstampinchallengeblog.blogspot.com/december-challenge-and-dt-call
*crazyforcas.blogspot.com/-non-christmas


Tot slot wil ik jullie allemaal fijne kerstdagen wensen! En de dames en heren die zich ieder keer inzetten om voor ons hobbyisten challenges opzetten en te bedenken bedanken voor hun inzet en inspiratie, zonder hen waren er geen leuke challenges. Dank je wel allemaal!



9 opmerkingen:

  1. Toll gemacht.
    Danke daß du bei den Animal Friends mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ina wat een leuke kaart. Ziet er prachtug uit zo met de inkt. Wil dit ook wel gaan doen. Maar er is steeds wat anders.... je mannenkaart van hieronder is ook erg mooi. Doe je het met fotopapier? Dat lijkt me glad? Ik zou zelf denken met aquarel papier neemt in iedergeval vocht op. Maar ik weet het niet hoor te weinig gewerkt met inkt... jij hebt vast wel op filmpjes gekeken. Ik wens je fijne feestdagen en de beste wensen voor 2019. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje geworden en ja je weet wat we zeggen...oefenen en oefenen dan gaat het steeds beter ook als je is een keer denkt van..nee dat is het toch niet...hele fijne dagen en een heel mooi warm en creatief jaar gewenst.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is nog een dingetje oxide inkt hè?! Worstelerook nog altijd mee lang leve you tube waar ze mooie filmpjes laten zien en dan flink oefenen, hihi Gebruik je na het inkten ook een babydoekje om over je foto papier te wrijven? dit geeft een heel gaaf effect! Distress Oxide vs Distress ink on Photo Paper...type dit in you tube....is heel leuk!!
    Nog hele gezellige tweede kerstdag Ina en een heel mooi en creatief Nieuwjaar!
    kerstgroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart! Mooi kleurcontrast geeft die oxide inkt he. Wat vind je er moeilijk aan? Ben ik wel benieuwd naar, want ziet er mooi uit.
    Iig thx voor het mee doen aan de crazyforcas challenge! Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wunderschön gemacht!! Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a gorgeous background for your image. Thank you for playing at Christmas at Sweet Stampin'. Tracey

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor het meedoen met de Crazy for CAS challenge. Het kaartje is mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful image! Love the way you've stamped it. Thanks so much for sharing your fabulous creation with us at Christmas at Sweet Stampin' this month. Come back and play along again next month! Hugs, Wends xoxo CaSS DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina