Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 9 juli 2019

"Blij ei"

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie berichtjes, word ik bijna altijd blij. Helaas hebben we allemaal wel eens last van de "spammers" zullen we maar zeggen maar om daarom nu alles dicht te timmeren, nou nee mis ik ook de leuke berichtjes. Soms denk ik wel wel eens als alle kijkers een berichtje zouden achterlaten wowwwwwww wat hebben we dan veel te lezen :) Maar ja het kost hier nu eenmaal meer moeite dan bij Facebook om een reactie achter te laten. Ik denk maar zo beter een echt reactie dan in mijn ogen een niets zeggende duimpje hetzij omhoog of omlaag.

Vandaag wil ik het kort houden wat dit "Blij ei" wil met haar lang gezochte stempel aan de freubel.
Laat je zo met gezochte stempel zien maar eerst mijn kaartje welke k voor de leuk heb je gemaakt en prima past bij challenge CAS on Friday, moet ik hem wel tijdig plaatsen en dat kan nu nog. En hij  past ook prima bij bij de challenge van Addicted-to-stamps, daar is nog wel even tijd voor.



 De gebruikte materialen zijn:

*Stempel set By the Seaside (gekregen bij het blad creative stampin)
*Su inkt, So Saffron, Pool Party en Bermuda Bay
*Whisper White cardstoch
*Zwarte stempelinkt van Versafine

Dit kaartje laat ik mee doen aan de volgende challenges:
*addicted-to-stamps-challenge. challenge-176 A CLEAN AND SIMPLE SUMMER CARD
* Cas on Friday-161-use-these-colors.
 

Nu laat ik je de door mij gezochte stempel  zien, iedereen nogmaals bedankt voor het helpen zoeken. Vind je hem ook leuk, wil je hem ook kopen  wel dat kan via een onafhankelijke Stampin Up demonstrator

Voor nu een hele fijne dag verder, misschien kom ik later vandaag/deze week bij je langs maar nu wil ik eerst even in me hobby kamer.





6 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een heel gezellig zomers kaartje gemaakt en succes gewenst met je challenges.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie zomerse CAS-kaart Ina. Ik zou zo in een van de stoelen neer willen ploffen hihi.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog, dank je wel daarvoor.
    Gave stempelset met die leuke dieren, ik ben nu al benieuwd naar je kaarten ;p
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk deze zomerse caskaart Ina. Simpel maar erg leuk... gelukkig dat je de stempel Hebt gevonden.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergave kaart heb je gemaakt. Heel zomers, je hebt bijna zin om in een van die stoelen te gaan zitten! Ben benieuwd naar je kaarten met de nieuwe leuke stempelset!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk zomers kaartje...alleen jammer dat je als NIET fbooker weet hoe het werkt en dan toch FB afkraakt, want nergens in blogland staat dat je er een heel verhaaltje moet achter laten als berichtje en in deze tijd...zoals je ook zelf weet...is iedereen druk en de echte aanhang zowel op FB als in blogland komen toch wel langs en laten een berichtje achter...in blogland kunnen we geen duimpje opsteken...was dat misschien wel zo dan hadden al die kijkers misschien een duimpje achter gelaten 👍👍👍 voor je.

    Liefs je dinnetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your work is an absolute delight to see for our current challenge of CAS good luck in the final draw…
    [aNNie Design Team Member for Addicted to Stamps Challenges]
    [aussie aNNie blog] ♥ ♥ ANNIE

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina