Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 23 juni 2019

Shopping girl

Hallo allemaal,

Dank je wel voor de leuke reactie op me hipsters, zo leuk om te lezen. Ook wil ik je bedanken voor het meedenken in de zoek tocht naar de Giraffe met knoop in nek en zijn vriendjes de luiaard en schildpad.  Ik heb ze gevonden wel niet de clear versie maar de originele rubberen versie en deze zijn van Stampin up. De winkel uit het oosten heeft ze blijkbaar al nagemaakt. Ik zat van de week weer eens te bladeren in de nieuwe SU catalogus en jawel........kom me ogen niet geloven. Daar stond mijn gewenste stempels, ze heten "back on your feet" en je raadt het vast al deze worden besteld hihihihi.

Ook zag ik dat ik een nieuwe volgster heb, hoe leuk is dat. Carina van harte welkom en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren. Als je op haar naam klikt kom je op haar eigen site en op deze link kan je zien wat ze maakt voor een ander blog.

Zo nu  genoeg getikt met die warme weer, nu laat ik me kaartje zien welke ik vanmiddag hebt gemaakt in de redelijke koelte van me hobbykamertje. Het was/is me veel te warm weer, ik kan er niet tegen. Word wat deze week. Ook in ons bedrijf is het erg warm.....enfin we kunnen wel klagen maar het veranderd er niet van.


Een heel ander kaartje dan de hipsters van de laatste tijd of wat ik zelf gewend ben. De stempel is van Docraft en ooit eens gekregen. Van de week kwam ik hem weer eens tegen en nooit gebruikt oeps.
Ik laat dit kaartje meedoen aan  de volgende challenge cleanandsimpleonsunday.blogspot.com 
challenge-160-people.  Ik heb distress inkt gebruikt om te kleuren en het papier is van SU.

Ik wens je voor nu een fijne dag verder, zal de diertjes van de buren verzorgen en dan ga ik lekker achterhuis zitten. Is er nu aangenaam. Misschien dat ik kom buurten via de tablet en anders tot....


6 opmerkingen:

  1. Hoi Ina,
    ja soms kun je je ogen niet geloven als je ziet wat er nagemaakt wordt! Maar gaaf dat je ze gevonden hebt. Je kaartje van nu is ook weer heel leuk. En ik ben ook niet bij te houden hoor! Vind het al hel leuk dat je bij me op bezoek momt als je tijd hebt om te bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een grappige stoere kaart Ina....leuk gedaan.
    Fijne dag....grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Ina. Doe maar lekker rustig aan. Ik heb het poetswerk alweer gedaan en doe alleen maar leuke dingen. Zoals kaartjes maken in mijn koele hokkie ;-)
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vrolijke kaart heb je gemaskt Ina. Mooi ingekleurd en het is een hele mooie stempel die je hebt gebruikt. Leuke tekst erbij...Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje heb je weer gemaakt, de stempel is ook erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Ina ;O)
    Leuk dat je meedoet bij CAS on Friday!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina