Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 16 juni 2019

Hipsters

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie reactie op me vorige kaartje. Ik ben gelukkig nog niet vergeten, bloos bloos. Wat een weekje qua weer, van herfst naar zomers en weer terug. Ook dit weekend hadden we weer de nodige nattigheid en ja ook vandaag weer de nodige buien. Gelukkig is sinds een uur of half half drie echt droog. Kon ik mooi de kaartjes buiten om de foto zetten. Ik heb sinds enige tijd de hipsters van Tim Holtz incl. de stansen. Elke keer als ik ze zag dacht gaaf.....maar ook duur als je het compleet wil hebben. Wat ja knippen wil bij mij niet zo goed meer. Ouderdom komt met gebreken hihihihihi.

In me vorige berichtje heb je al een van de hipsters gezien en vandaag laat ik jullie weer een van de serie zien. Ik heb deze gemaakt voor een vriend van ons die binnen kort jarig is. Hij is net zo'n kleurrijk type als de kaart. Laatst waren Johan en ik bij een bekende hobbyzaak in drachten en hij kwam met een schitterende set (vind ik) Friese teksten aan. Ik heb een van de teksten gebruikt voor me kaartje. Het kaartje kan ik rustig plaatsen van de persoon in kwestie kijkt niet op me blog.

 
De gebruikte spulletjes zijn: Hipsters stempels en dies Tim Holtz, Distress Oxide en Distress Inkt,
Stazon inkt voor de tekst en papier en brads uit eigen voorraad.

Dit kaartje wil meelaten doen aan de volgende challenge's
*4-seasonchallenge.challenge-21-kleurenbingo (zwart-lila-roze)
*dragonflydreamschallenges /2019/06/for-manboy
*addicted-to-stamps-challenge.blogspot.com challenge-175 For a man/boy
*lovetocraftchallengeblog.blogspot.com/2019/06/ltccb-35-june-anything-goes.

Tenslotte nog vraag:
Ik heb  een clear stempelset gezien met o.a een giraffe met een knoop in zijn nek, luiaard in boom hangend met zere arm en nog een schildpad wat ik weet en engelse beterschap teksten erop. Nu weet ik helaas niet meer waar en welk merk. Helemaal vergeten op te schrijven en/of te slaan. Wie kan mij helpen??

Voor nu wens ik je een fijne dag verder en tot latersssssssssssssss


12 opmerkingen:

  1. Wat een lange blogpost Ina je had er zin in hihi
    Ja Tim Holtz weet van prijzen hè, maar ja soms wil je och iets heel graag hebben. De Hipsters vind je helemaal geweldig of helemaal niet. Ik vind ze wel grappig maar dat is het dan ook wel! Alweer een jaar ouder en hele mooie dag toegewenst, hihi Vaak bij een Oom en Tante in Friesland gelogeerd zomers, dus kan wel veel Fries vertalen! Heel mooi kaartje Ina!
    Je vraag kan ik niet beantwoorden ....googelen???
    tot latersssssssssssssss xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hihi was in goede bui. Ik heb me suf gegoogeld maar helaas

      Leafs fan Ina

      Verwijderen
  2. Hoi Ina,
    wat een leuk kaartje! En als je veel Friezen kent is zo'n stempellap wel heel leuk!
    Je beschrijving van die stempels komt me heel bekend voor, maar ik ben slecht in merken onthouden, dus weet het zo niet...
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh so cool - love it!! Thanks so very much for joining us this time at the Dragonfly Dreams Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je weer wat kaarten laat zien Ina. Deze van hierboven is erg leuk. Ik kan je niet helpen met de materialen. Nog veel plezier met de hobby. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij mooi geworden Ina! Mooie kleuren ook.

    Over je stempels, zijn ze misschien van Art Impressions?


    https://www.scrapbook.com/store/aim-4190.html

    gr Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas Carina.

      Dat is hem ook niet. Zitten meerdere dieren op een vel.

      Leafs fan Ina

      Verwijderen
    2. Misschien maar goed ook, want ik zag net dat hij discontinued is, anders had je hem eindelijk gevonden en dan kon je er nog niets mee. :)

      Liefs Carina

      Verwijderen
  6. Fabulously designed card and thanks for sharing at our challenge of 'FOR A BOY/MAN' at Addicted to Stamps, hope to see you again next challenge..♥ ADDICTED TO STAMPS
    {aNNie}DT Addicted To Stamps Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ina, wat een superleuke kaart met "hipster". Ik vind hem echt gaaf, hij komt heel mooi uit tegen je achtergrond. Ik ken alleen de stempel van de giraffe met de knoop in z'n nek en die is van Art Impressions Zoo Crew. Ik weet alleen niet of die nog leverbaar is?
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de kleurenbingo bij 4 Season Challenge blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fab card
    Thanks for joining us at Addicted to STamps
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina