Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 10 juni 2019

Bin ik wer.......

Hoihoi allemaal,

Na een tijdje van afwezigheid ben ik ook weer even in blog land. Ik heb de afgelopen tijd wel zo nu en dan kaartjes gemaakt maar ze niet geplaatst en ook niet tot weinig online geweest. Nu krijg ik weer wat meer zin om te internetten en te bloggen. Ik zal wel niet dagelijks hier te vinden zijn maar vast meer dan het laatste half jaar;)

Ik wil jullie vandaag twee kaartjes laten zien welke ik heb gemaakt met Distress Oxide en gewone  Distress Inkt. Het lukt me steeds iets beter vind ik zelf. Door te kijken bij anderen en te lezen hoe ze
het doen leer ik. CAS en mijn eigen variant op mix media vind ik nog steeds erg leuk om te doen.

Onderstaand kaartje wil ik mee laten doen aan de challenge van knutselsenkadootjes waar men driehoekjes vragen, wel deze had ik gelukkig.


Ook heb ik nog een kaartje gemaakt op verzoek, de kleinzoon van een vriendin is geslaagd en laten ze nu net bij addicted-to-stamps het thema For a boy/man zijn. Kan ik met dit kaartje mooi aan meedoen.


Ik brei er voor nu een eind aan en wens je een fijne dag verder. Binnenkort hoop ik weer bij je langs te komen.

12 opmerkingen:

  1. Hoi Ina, wat fijn dat je weer terug bent. Ik ben ook niet altijd online hoor. Als het buiten mooi weer is of andere verplichtingen. Maar ook gewoon knutselen. Want dat schiet er vaak bij in als je elke dag wilt bloggen. Maar af en toe wat van je te zien is altijd leuk. Deze 2 kaarten zijn prachtig! Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ina, wat leuk om weer een nieuwe blogger leren kennen.
    Ik vind je kaartjes prachtig, hele mooie kleuren ook.

    Ik zal zeker vaker even bij je langswippen.
    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is idd een tijd geleden dat je in blogland ben geweest. Je hebt in ieder geval twee mooie kaartjes gemaakt..de zebra vind ik erg leuk en je tweede kaartje lekker een fel kleurtje gebruikt..en je weet oefening baart kunst...ik doe het je in ieder geval niet na.

    Liefdes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brilliantly designed card and thanks for sharing at our challenge of 'FOR A BOY/MAN' at Addicted to Stamps, hope to see you again next challenge..♥ ADDICTED TO STAMPS
    {aNNie}DT Addicted To Stamps Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ina, wat leuk weer wat van je te zien en te lezen! Je kaartjes zijn hel gaaf. leuk is dat met inkten in de weer! EN het gaat je goed af! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K! Heel leuk, die driehoekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Do hast twa moaie kaerten makke. Moai om wer wat fan dij te lezen.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ina dat is leuk weer iets van je te horen en te zien...gezellig!!! Mooie kaartjes met de distress inkten en ja veel filmpjes kijken is zeker leerzaam al is doen nog wel even een dingetje, aldoende leer je hè!
    Fijne Zomer whaha
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG these are so cute! Thanks so much for playing in our challenge at Addicted to Stamps!
    Darlene
    ADDICTED TO STAMPS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes heb je gemaakt, knap hoor dat werken met inkt. Mij lukt dat nog niet erg.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ina, soms wil je je even op andere dingen richten en gelukkig kan en mag dat toch allemaal. Bloggen/knutselen is geen verplichting. Ik vind beide kaarten supergaaf gemaakt. Mooie achtergronden en toffe stempels. Ik wil je meteen bedanken voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje met driehoekjes! De andere is ook mooi.
    Bedank voor het meedoen aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina