Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 15 september 2019

Gast designer kaartje voor ATSC

Hallo allemaal,

Wat een weertje was het gisteren, althans in het noorden. Lekker zonnetje en droog. Voor vandaag zijn de voorspellingen ook weer goed. Heerlijk zo mits september, over een paar weken hebben we vakantie en ik hoop dat je dan ook mooi nazomer weer hebben. En ach zolang het droog is vind ik het wel prima.

Het kaartje wat ik jullie vandaag laat zien het ik gemaakt voor de nieuwe challenge van addicted-to-stamps-challenge  welke vandaag van start gaat en waar ik GDT-er mocht zijn omdat bij de laatste challenge eerste ben geworden voor de summerbreak. Het thema voor de keer is; voor een meisje of vrouw. Ik heb gekozen voor een vrouw en met de Good Morning Magnolia set incl. Dies onderstaand kaartje gemaakt.


Naast bovenstaande set heb ik volgende spulletjes gebruikt: DSP Magnolia Lane gebruikt en de tekst is van de set Magnolia Blooms. Gebruikte kleuren van zowel de inkt als cardstock zijn Mossy Meadow en Petal Pink. Ook de gebruikte dots hebben precies dezelfde kleur , Petal Pink.

Ik wil dit kaartje mee laten doen doen aan de volgende challenges:
*alessandrasangels.blogspot.com/2019/09/challenge-26-and-winner-of-challenge-25.html
*Stamping Sensations;September-anything-goes-with-flowers.html
*lovetocraftchallengeblog.blogspot.com/2019/09/ltccb-38-september-anything-goes.html

Ik wens jullie voor nu een fijne dag en ik wil je namens ATSC uitnodigen om gezellig met de challenge mee te doen.






8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stijlvolle dameskaart heb je gemaakt. Supermooi! Leuk dat je gastdesigner mocht zijn bij Addicted to stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie chique kaart Ina. Dank je dat je onze GDT wilde zijn bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart heb je gemaakt. En alvast een fijne vakantie gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel dat je gast-designer bij ATSC wilde zijn Ina. Je hebt een mooie elegante kaart gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really like the colours you have used and the beautiful Magnolia. Thanks so much for joining us again at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely magnolia and a very pretty card

    Thanks for joining us at Stamping Sensations this month

    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben nog even terug Ina om je te bedanken voor je deelname aan onze Flower challenge bij Stamping Sensations. Zoals ik al eerder zei je kaart is prachtig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so beautiful. Thanks for joining us at Ally's Angels.
    DT-Mariann

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina