Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 20 september 2019

Flowers in Bloom

Hallootjes,

Allereerst dank je wel voor de reacties op me vorige kaartje(s) altijd leuk om krijgen en te lezen. Vandaag een korte post omdat ik me kaartje op tijd wil plaatsen. Momenteel erg druk en gisteren bijna 11 uur aan het werk geweest. Ik wil dan nog wel eens kaartjes vergeten te plaatsen.

Ik heb deze kaartjes gemaakt met de set Flowers in Bloom van MFT ik heb ook de dies. Deze set is gesponsord door dierbare vrienden. Ontzettend lief vind ik.










Het bovenste kaartje  wil ik mee laten doen aan de volgende challenge


Ik wens je voor nu een fijne dag verder.





13 opmerkingen:

  1. Ik leef met je mee Ina...ook extra werken dus! Het lukt mij gewoon niet om te knutselen en nu is het weer zo mooi weer en daar wil ik dan ook weer van genieten als ik vrij ben. Wat een goeie sponsor had jij, hihi Een geweldig setje kaarten en ik zou niet kunnen kiezen...vind ze alle 3 prachtig!!! Succes met je challenges!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ina,
    allereerst: wat ontzettend lief van je dat ik een kaartje kreeg! Zo'n verrassing! Doet altijd goed en hij krijgt een ere plaatsje. Vraagje: ben je links?

    Dan deze kaartjes: ze zijn alle drie prachtig! Lief dat je deze set kreeg van vrienden. Zoals jij ze laat zien vind ik erg gaaf, zelfde stempel en de kaartjes hebben een andere uitstraling.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    En ook bij jullie dus druk druk druk.... sterkte en loop jezelf niet voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful. Love all the color combos. Thanks for joining the challenge at Love to Craft Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty bright and cheery creations, many thanks for sharing with us and joining in our 'Flowers' theme at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Ina, een hele serie van 3 met een prachtige bloem erop..Wat heerlijk dat je een sponsor had, daar kan je dan extra van genieten....Tja de drukte..heel herkenbaar...maar als ik dan eens een dag vrij heb, net als gisteren, heb ik wel extra quality time..en doe ik alleen maar dingen waar ik heel veel energie uit kan putten..Succes met je werk en de challenges..en leuk dat je mee deed bij Knutsels & Kadootjes..Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke fleurige,kleurige bloemenkaarten heb je gemaakt Ina. Ze zijn alle drie erg mooi. Leuke stempels. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat je die mooie set gekregen hebt Ina. Je hebt een mooie serie fleurige kaarten gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige kaartjes heb je weer gemaakt. Lekker fleurig ook.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow! What a beautiful set of cards! I love the colours. Thanks so much for sharing them with us for our floral theme at Stamping Sensations this month and Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn je bloemenkaarten mooi geworden. Zo leuk dat ze alle drie toch weer heel anders zijn. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful! Thanks for linking up to our Flowers theme at Stamping Sensations

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alledrie prachtige kaarten Ina. Vooral de onderste met de no lines techniek vind ik heel chique. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina