Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 21 oktober 2019

Effe snel

Hallo allemaal,

Vanavond een kort berichtje en snel  me kaartje plaatsen voor ik te laat ben. Momenteel hebben wij een echte herfstvakantie hihi. Lekker lui in huis aan het rommelen. Klusjes waar wij anders niet aan toekomen en zin in hebben. Kasten en ik opgeruimd en de bruikbare spulletjes naar de kringloop. Eerste week beide ziek en nu weer fris en fruitig genoeg om dingen te ondernemen. Behalve opruimen ook freubelen en me verjaardag cadeau van me mannetje uit proberen, de gelli plate. Moet nog goed oefenen en we zijn naar de beurs in Hardenberg geweest.

En dan nu me kaartje welke ik mee wil laten  doen aan de challenge Roze-zwart-wit bij knutselsenkadootjes.


Tevens wil ik jullie bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje en niet te vergeten Marlies welkom heten op  me blog.  Heb nog wel een vraagje,  weet iemand hoe ik op een  android tablet een watermerk in me kaartjes kan zetten?

Voor nu tot latersssss




6 opmerkingen:

  1. Wow wat is dit goed gedaan voor K&K ik vind je kaart zo cute
    en keurig!!! Heel veel fun met de Gelli plate Ina gaat vast moois van komen je maakt prachtige inkt kaartjes!
    Fijne vakantie!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd Ina. Die bril maakt het helemaal áf en leuk idee dat roze-wit-zwart voor deze stempel. Het spelen met de gelli-plate gaat vast goed komen, er is geen goed/fout en is licht verslavend whaha.
    Met je watermerk kan ik je niet helpen helaas. Fijne voortzetting van de vakantie :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ina,
    Wat een enige kaart heb je gemaakt met die schattige giraffe. Ik heb alleen een watermerk op mijn bewerkte kaartjes die ik op clubs plaats. Want ik werk nog met het fotoprogramma van Picasa, (volgens mijn kleinkinderen ontzettend ouderwets. Toen ik vroeger op computerles ging gebruikten ze dat daar. En als ik mijn foto's daarmee bij snij en wil opslaan komt vanzelf de vraag hoeveel pixels en watermerk. Dus dat is de enige manier waarop ik het doe.Ik weet niet of je er wat aan hebt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Ina. Ik heb de gelliplate ook in huis gehaald en moet ook nog flink oefenen. Maar superleuk om te doen.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, wat een mooie giraffe-dame!
    Bedankt voor deelname aan de zwart/wit/roze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doordat je topper bent bij K&K kom ik op je blog
    Ik ben volger geworden hoor, wat maak jij leuke dingen.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina