Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 18 september 2020

Hi Smile it's...

 Hallootjes allemaal, 

Zojuist de pers conferentie gezien en ik wordt daar niet vrolijk van.  Zelf doe ik me best om afstand te houden etc. Ik werk in de zorg en wil niet graag het virus verspreiden en behoor zelf ook tot de risicogroep. Ik ben niet bang maar maak me wel zorgen vooral om de kwetsbare medemens. We wachten maar af en ik hoop dat het afneemt met de nieuwe maatregelen.

Ondanks alle drukte is het me gelukt om een kaartje te maken voor de nieuwe challenge  van dutchcardlovers waar een plaid background wordt gevraagd. Enige tijd geleden dacht ik leuk ruitjes papier te hebben besteld van MFT,  mooi niet dus bleek een achtergrond stempel te zijn. Beetje dom van mezelf hihihi. Nu deze voor  het eerst gebruikt. 

Heb gestempeld met Distress embos inkt en met witte embossing poeder  bewerkt, ingekleurd met Distress Oxide inkt in diverse roodtinten daarna HI eruit gestanst  en ook uit zwart cardstock. Zwart terug gelegd, tekststempel  met Versafine clair inkt gestempeld en klaar. Van de overblijfselen  onderstaand kaartje gemaakt. 


Zo heb ik weer twee kaartjes op voorraad, ben benieuwd wat je ervan vindt. Voor nu een fijne dag verder en blijf gezond. Ik ga even lui bankhangen en The voice senior finale kijken.  Tot slot wil ik je bedanken voor je reactie op me vorige kaartje. 


Challenge's 

https://dutchcardlovers.blogspot.com/2020/09/challenge-333.html

12 opmerkingen:

  1. Geweldige kaarten Ina! witte embossingpoeder en distress oxide inkt geeft een prachtig resultaat en slim bedacht door van de cut-out een tweede kaart te maken.
    Bedankt voor je deelname aan deze uitdaging van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Ina, heel mooi en strak kaartje! Supergaaf!
    Ik word niet blij van mensen die denken dat de overheid ons hersenspoelt en dat het allemaal niet waar is. Ik mag het niet zeggen, maar ik hoop dat ze het zelf krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We mogen het niet zeggen misschien maar denk er net zo over...en dan mag de zorg weer klaar staan..

      Verwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk idee om zo je kaart te maken Ina.
    Ook ik maak me zorgen hoe sommige er mee om gaan en dan moeten we de winter nog ingaan.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi met de inkt en embossingpoeder! Leuk toch, dat je nu die stempel toch goed gebruiken kon! En meteen maar met het negatief een tweede kaart, twee vliegen in één klap! Fijn dat je meedoet met DCL!
    Ja, ik hoop ook heel hard dat de maatregelen zullen helpen, het gaat echt erg de verkeerde kant op.
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit leuk zeg.
    De achtergrond, wauw, heel gaaf.
    Zo goed bedacht om van de overblijfselen nóg een kaart te maken. Die is eigenlijk net zo leuk.
    Mensen worden steeds makkelijker maar ook steeds geïrriteerder.
    Ook ik hou mijn hart vast voor de komende tijd.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Ik vind de achtergrondstempel prachtig en de kleuren die j hebt gebruikt heel erg mooi.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja het schiet niet erg op met het virus. Ik ben ook heel voorzichtig, kom eigenlijk nog nergens sinds maart. Doe 1 maal per week boodschappen om 7 uur in de ochtend , de rest laat ik thuisbezorgen, maar begin er wel een beetje genoeg van te krijgen.
    Je kaartjes vind ik super mooi hoor.
    Sterkte er mee.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hi hi dan sta je wel te kijken als je papier verwacht en het is een stempel! Maar wel een hele leuke stempel!! Je kunt nu elk kleurtje maken dat je maar wil. Hele leuke kaartjes en slim dat je er meteen twee gemaakt hebt. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke verjaardagskaarten. Ja die corona houd ons aardig in de greep. Heel vervelend. Gelukkig houden wij v aan fietsen en wandelen. Dat kun je goed corona proef doen. Veel sterkte. Want het is best lastig als je in de zorg werkt. Je wil zeker geen anderen besmetten. Het ga je goed en gezond blijven. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes...maar voor mij iets te simpel maar dat weet je en handig om er twee tegelijk te maken.

    Liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Twee kaartjes, maar net even anders, mooi gedaan! Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina