Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 20 september 2020

Friends

 Hallo allemaal,

Wat een heerlijk weer de afgelopen dagen, beetje koude wind maar dat zonnetje  heerlijk. Was van plan te  gaan fietsen vandaag helaas had me mannetje al zijn tijd nodig om zijn begonnen klus af te maken. Nieuw dak op onze overkapping. Natuurlijk kan ik alleen te fietsen maar vind ik ongezellig. Ben me hobbykamer in gedoken, was te koud om bij ons buiten te zitten door de wind.  Wel samen buiten  gedronken in het zonnetje tussen de "rotzooi".

Eerst me bureau opgeruimd zodat ik weer ruimte had om te freubelen. Het leek wel of er een bom ontploft was en nu.....je raad al...bijna weer hetzelfde🙈. Ik heb met mijn inktjes en silhouet stempels. Zag bij de Liftchallenge een mooie uitdaging en dacht laat ik ook meedoen. Voor de allereerste keer, vaak gedacht maar dan vergat ik het weer of te laat.


De stempels zijn grotendeels van Lavinia,  tekst is van Pink ink design. Achtergrond gemaakt met Distress Oxide en gestempeld  met Versafine clair inkt. Met de herfst opkomst voor deze tinten gekozen.  

Tot slot wil ik je bedanken voor je reactie op me vorige kaartje en wens ik je een fijne dag verder en blijf gezond! 


Challenge's 






11 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Ina! Wat mooi gedaan! En het dak duurde dus wat langer dan gehoopt! Voor jou een reden om aan de knutsel te gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, soms kunnen die dingen langer durende gehoopt. Maar jij had je eigen hobby en wat een mooi tafereel met de elf en de katten die bewondering lijken te hebben voor haar kunsten! Fijn. Dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Ina, ik hou hier wel van mooi gedaan. Fijne dag vandaag.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart met deze prachtige herfst kleurtjes.
    Wat leuk, zoals het fee-tje hangt aan de bladeren tak.
    Wat een verschil in weer overal.
    Bij ons was het bloedheet in de zon en bijna geen wind.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooie kaart voor de lift-challenge gemaakt Ina. Mooie warme kleuren en gave silhouet stempels, heel sprookjesachtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je gemaakt Ina. Leuke stempels gebruikt . Zo gaat het mij soms ook kaart klaar challenge voorbij. Maar goed je hebt er een leuk idee en een mooie kaart en lekker gefreubeld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ina,
    Kom ik nog aan tuffen, hihi Wat een prachtige stempel heb je gebruikt en het is een keigave liftkaart geworden. Het dak van de overkapping zal inmiddels wel in orde zijn! Ik heb het weekend wel heerlijk gefietst wat was het prachtig weer! Ook vandaag belooft het nog een super dag te worden en deze bofferd is alweer vrij. (dagen opmaken) We moeten weer erg waakzaam zijn in de zorg ik las je post hiervoor ook nog...doe ook voorzichtig en blijf gezond Ina!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie dat ik weer een aantal kaarten van je hebt gemist. Wat een leuke kaarten. Mooie achtergrond heb je bij deze kaart gemaakt. Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige stempelkaart heb je gemaakt. Mooie achtergrond ook.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk...dit is nou weer zo,n kaartje met die mooie stempels dat ik zeg ...prachtig gedaan...mooie kleuren combi gebruikt. Niet mijn ding maar toch een heel mooi kaartje.

    Liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje Ina en supermooie achtergrond.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina