Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zaterdag 3 oktober 2020

Party time

 Hallootjes allemaal, 

Wat gaat de tijd toch snel...alweer oktober. De dagen korten vooral nu het buiten regent.  De kaarsjes kunnen vroeger aan en ja ze branden al bij ons. Momenteel zie je mij niet zoveel op blogs, althans niet reagerend. Zo nu en dan kijk ik even snel op me werk. Het is nog steeds aan drukke kant. Ik zou eind oktober/ begin november 2 weken vrij zijn. Dit heb ik overleg met mijn werkgever vervroegd. Door wetswijzigingen en aanbestedingen moet alles aangepast worden in de systemen. In Nederland blijft nooit lang hetzelfde, houd me van de straat denk ik maar. Nu weekend en morgen verjaren...alweer een jaar erbij. Daarna nog een weekje aan de bak en dan 2 weken me time. Nu al zin in.

Vandaag wil ik je 2 kaartjes laten zien welk al bij de jarigen zijn bezorgd. Twee totaal verschillende kaartjes en ik ben benieuwd naar je mening. 



De muis met taartjes is van Pink ink design en hoort bij een kerstset. De onderste zijn diverse lavinia stempels. Gebruikte inkten distress zowel oxide  als gewone en Versafine clair inkt.  De ontvangers waren er blij mee en daar gaat het om. Voor nu een fijne dag verder en blijf gezond!




Challenge's 
Bingo: touw-bruin-wit

12 opmerkingen:

  1. Het zijn twee heel verschillende maar mooie kaarten Ina. Mooi bij die eerste kaart zoals je het afdrükje ingekleurd hebt. Bij de tweede passen juist die warmere kleuren en mooi tafereeltje heb je daar opgebouwd.
    Alvast een fijne verjaardag en natuurlijk gefeliciteerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten het paars roze in je kaart is heel mooi, schattig stempel met dit muisje wat zich rond heeft gegeten. En de Lavinia kaart is betoverend. Fijne verjaardag.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina,
    Ik ben net terug van werken en ben na volgende week ook 10 dagen vrij dus ook me time en heb er zin in. Wat heb je prachtige kaarten gemaakt voor de jarigen de muis heeft zo te zien wel veel taart gegeten, hihi en de kaart met Dacia stempels heel sprookjesachtig! Morgen jarig op dierendag dat is te onthouden! Ik wens je een mooi jaar erbij en van harte Gefeliciteerd Ina.
    xxx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjonge Ina, morgen jarig?? Daar had ik gen idee van. Alvast van harte en een gezond jaar gewenst. Je kaarten zijn allebei mooi, heel verschillend en ik denk dat ik de eerste het leukst vind.
    En weet je dat robot gedoe negeer ik ook, maar soms kom je er dan niet door en dan zal je het moeten aanklikken, maar ik hoop dat je het niet krijgt, want het is knap irritant.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Inderdaad 2 verschillende kaartjes, maar beide heel erg leuk.
    Ik hou van zo'n leuk tafereeltje als de muis, maar zo'n kaart met sillouette en zo'n mooie gekleurde streep vind ik ook altijd heel erg mooi.
    Beide kaartjes dik geslaagd dus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
    beide kaartjes zijn geweldig....die muis die daar heerlijk ligt uit te buiken is heel grappig, en het andere kaartje is heel mooi...
    fijne dag vandaag.....ondanks alle maatregelen..
    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige kaarten, totaal verschillend maar allebei heel erg mooi.
    Gefeliciteerd en een gezellige dag gewenst.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je ondanks alle regels een gezellige dag gehad. Je hebt twee mooie kaarten gemaakt. Een leuke vrolijke met de muis en een sfeervolle met de leuke fee. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd nog! Jammer dat het zo druk is allemaal, maar binnenkort mag je even lekker bijkomen.
    Je kaartjes zijn allebei erg mooi geworden, heel anders. Daar hou ik wel van, niet steeds dezelfde stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful creations! Thank you for sharing with us over at Love To Craft. We hope to see you again.
    ~ DT Sherry xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje heb je voor onze challenge gemaakt.
    Bedankt voor je deelname deze maand!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina