Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 15 oktober 2020

Kerst met Lavinia

 Hallo allemaal,

Hoop dat alles goed met je gaat aan de andere kant van het scherm. Ik heb een aantal dagen vrij en de eerste dagen kon ik me draai niet vinden en kwam er niets uit me handen. Ik voelde nu hoe moe ik was/ben, vooral in me hoofd en heb veel geslapen hihihi. Nou ja in je vakantie  mag alles en hoofd niets vind ik.

Vandaag wil ik je twee kerstkaartjes laten zien welke ik van de week heb gemaakt. Zelfde stempel gebruikt maar iets anders afgewerkt. Zijn eenvoudige kaartjes maar dat mag de pret niet drukken. Blijkbaar zijn er veel met de kerstkaarten aan de gang. Ik kon bij meerdere winkels geen goud of zilver spiegelkarton kopen...ook niet bij Action.

Over kerst gesproken van de week bij Intratuin een paar kersthuisjes gekocht. Johan en ik ook uiteraard willen een kerstdorp maken dit jaar. Eigenlijk wilden we nog naar De Boet, gezien de ontwikkelingen in ons kikkerlandje en niet wetende hoever ze daar met kerst zijn nog maar een nachtje over slapen, is voor ons niet naast de deur.

Dan nu eindelijk me kaartjes ;)



Het huisje is van Lavinia en is gestempeld met Versafine clair inkt op kraft, raam en ❤tje gekleurd met potlood. Sneeuw op de daken met witte gelpen, tekst van Joy  en goudkleurige spiegelkarton. Deze kaartjes laat ik  mee doen aan 52wtc week 42 alweer. Alweer enige tijd geleden dat ik mee gedaan heb.

Voor nu wens ik je een fijne dag verder en blijf gezond! Ik ga nog even freubelen en genieten van nog een weekje vrij.


Challenge's 

http://52weekstochristmas.blogspot.com

http://craftysentiments.blogspot.com/

http://abitmoretimetocraft.blogspot.com/2020/10/a-bit-more-to-craft-challenge-126.html


18 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaartjes zeg met die schattige huisjes in de sneeuw...
    Leuk dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes met schattige huisjes, Ina.
    Ik heb deze week ook vakantie en ben ook al zo veel aan het slapen... blijkbaar hebben we het nodig.
    Leuk, zo’n kerstdorp, ziet er altijd zo gezellig uit, vind ik.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee mooie kerstkaarten Ina, die huisjes zien er heel sfeervol uit met die sneeuw op de daken.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaartjes Ina, mijn zoon heeft een kerstdorp het werk wel verslavend je ziet elke keer weer iets leuks Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja deze tijd vergt best veel in de zorg, en je weet ik ben zelf ook vrij en slaap ook zoveel en mijn hoofd aan het leeg maken. Zelf sta ik nog in dubio om naar de Boet te gaan weer een mondkapje dragen en maatregelen! Maar het is er wel altijd heel leuk om in de sfeer te komen. Zelfs een kerstkaartje heb ik niet voor vandaag, maar lekker naar een oud collega geweest, zo lekker gekletst. Een prachtige stempel Ina en het is net of een lichtje door het ronde raampje schijnt, goed dien haha (opgezocht hoor)
    Geniet zover het gaat lekker van je dagen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt hele leuke kaartjes gemaakt! Succes met je kerstdorp. Ik weet niet wat de Boet is maar ik denk een kerstmarkt of klopt dat niet?
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten hen je gemaakt . Fijn dat je weer wa tf bijgekomen bent. Lijkt me zeker niet gemakkelijk om op dit moment in de zorg te werken . Met de onrust van deze tijd. En als je dan vrij bent eerst weer bij moet komen.. geef er maar aan toe.. denk goed aan je zelf . Veel sterkte en gezond blijven. Blijkbaar is de Boet in Noord Holland? Ik heb er niet van gehoord... ik weet niet of er straks nog activiteiten zijn?? Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaartjes. Schattig huisje. Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee om van deze huisjes kersthuisjes te maken, goed gelukt, mooie kerstkaarten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, leuk een dorp maken van huisjes voor kerst. Ik ken ook iemand die daar mee begon en nu is de halve huiskamer met kerst een stad...ze kunnen er zelf amper bij, dus kijk maar uit....
    Je kaartjes is heel mooi. Hopelijk ben je weer uitgerust.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaartjes, toffe stempels en mooi om te matten op goudspiegelpapier.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat mooi op het kraft! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie kaartjes met de leuke huisjes mooi op dat kraft
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, heel mooie kaartjes, met dat huisje en die glitter-sneeuw! Je hebt gelijk hoor, even goed uitrusten in de vakantie, dat hebben we allemaal wel eens nodig. Geniet nog van je tweede week ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sprookjesachtige huisjes en heel mooi op je prachtige kaartjes! Fijn dat je zo lekker kon uitrusten, dat heb je soms echt nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn heel mooi! Ik hou van dat magisch-dromerige sfeertje! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi je kerstkaartje Ina...zo leuk dat gestempeld huisje...en met die gouden detail oogt die echt chique
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina