Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 20 oktober 2020

Herfst / Halloween met Katzelkraft

 Hallootjes!

Daar ben ik alweer, voor de derde dag achtereen en nee ik ben niet ziek maar geniet van mijn "me time".
Ik heb nog een aantal dagen voor ik aan de bak mag. Aanstaande maandag mogen we weer aan het werk. Gisteren heb ik heerlijk met mijn inktjes en stempels gespeeld. Deze keer laat ik je een kaartje zien in mixed media stijl a la Ina. De stempel die ik deze keer gebruikt hebt is wederom van Katzelkraft en heet "Les Herbaliens"  het appel klokhuis wat ik eerder deze week liet zien is van dezelfde set. Op zijn tijd houd ik wel van die soort stempels. En ja vallen deze paddenstoelen nu onder de noemer herfst of toch halloween.....



Voor de achtergrond heb ik distress oxide gebruikt en de paddenstoelen zijn ingekleurd met distress inkt. Op zijn tandjes heb ik een wink of stella gedaan voor een stralende lach. Voor nu wens ik een fijne dag verder en tot snel, ik ben namelijk nog lang niet uit gefreubeld hahahaha.




Challenges:

http://cinspirations.blogspot.com/2020/10/october-challenge-anything-goes.html
http://kreativtanten-challenge.blogspot.com/2020/10/46-herbstfarben-autumn-colours.html
https://papercraft-challenges.blogspot.com/2020/10/challenge-63-herbstfarben-autumn-colours.html
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2020/10/kic-challenge-146-herfst-halloween.html
http://de-egel.blogspot.com/2020/10/oktober-challenge-108.html?m=0
http://sirstampalotchallenge.blogspot.com/2020/10/october-challenge.html
https://cutecardthursday.blogspot.com/2020/10/challenge-656-halloween.html
https://colourcrazychallenge.blogspot.com/2020/10/week-41-anything-goes-colouring.html?m=1
http://craftycalendarchallenge.blogspot.com/2020/10/october-challenge-halloween.html

20 opmerkingen:

  1. Whaha Ina vooral deze vallen onder de Halloween. Prachtig vind ik je kaartje!
    Fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Ina, prachtige stempel heb je gebruikt,
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh I love this simple yet mysterious look! thank you for playing along on the Papercraft-Challenges blog. Lisa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik dacht hetzelfde.
    Ik dacht, wat leuk, maar ze zijn ook een beetje eng, die paddestoelen..... dus ja, vrolijk of Halloween, zeg het maar.
    Het is in ieder geval een hele leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart.
    Leuk dat je meedoet bij Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Nicolette GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Halloween of niet, ze zijn gewoon heel erg leuk op je kaart.
    Dank je wel dat je mee doet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappige stempel en de kaart is heel leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a super background for that lovely quirky toadstool image, many thanks for sharing and joining us at Stamping Sensations October challenge.

    We have an A/G theme at our new challenge and would be lovely to have you join in: https://www.welovechocolatebaroque.uk/

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card! Thanks for playing along with us at our present challenge at Kreativ-Tanten and good luck! Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That's a fantastic stamp- those grinning toadstools are amazing, quite creepy and sinister with all those gleaming teeth, the gorgeous background adds to the atmosphere! Thanks for playing along at Crafty Calendar this month.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Twijfelgeval tussen herfst en Halloween inderdaad! Mooie achtergrond!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a fabulous card! Love the background and your colouring is gorgeous. Thank you for playing along at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gaaf Ina! Mooie stempels inderdaad en helemaal geschikt voor de challenge van de Egel. Dank je wel voor het meedoen. En lekker pas maandag weer aan de slag. Geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk dat je zo geniet en wij genieten hier mee Ina. Wat een gave kaart, net of de paddenstoelen in de spotlights staan. Mooi bewerkt die achtergrond.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Just perfect for the Challenge!
    Great project!
    We are so happy that you have shared this with us here at Colour Crazy.
    Stay safe and well.
    Good luck and we hope you will come back again! Jackie DT Member xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart en bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke herfst / Halloween kaart Ina, lol.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
    Veel Liefs Bianca
    Kaartjes Inspiratie Challenges Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Coole Karte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a fun image and I really love your background! Such a cool look! Thank you for playing along with our "Autumn Colours" challenge at Papercraft Challenges! Have a wonderful day and happy crafting, Maike

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina