Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 19 oktober 2020

Kerst met Crazy Bird

 Hallo!

Daar ben ik zowaar alweer 2 dagen achter elkaar, het moet niet gekker worden hihihihi. Bij GerJanne zag ik dit prachtige kaart en ik zag dat ze hem had gelinkt bij caschristmascardchallenge een blog voor CAS kerstkaartjes. Ik had er nooit van gehoord maar het trok gelijk mijn aandacht en ben gaan kijken. En gelijk volger geworden. CAS vind ik nu eenmaal leuk om te zien en maken en ja ook op zijn tijd mag ik graag met inkten spelen en mixed-media a la Ina maken.  Gisteren eerst dit kaartje gemaakt en daarna de basis gemaakt voor me andere kaartjes welke ik later laat zien. Misschien van de week wel.

Dit kaartje is CAS en gelijk een texturplate (embossing folder) gebruikt zodat hij ook mee mag doen aan de challenge van fezziwigsfestivefrolics, deze loopt morgen 20 oktober om 18.00 af. Vandaar dat ik hem nu plaats anders vergeet dat ik weer.


De stempels die ik gebruikt hebt zijn van Tim Holtz, tekst is van Penny Black. sneeuw embossingfolder is van SU. Gekleurd met Distress, tekst met Versafine Clair. Oogjes met Glossy accents aangezet en het bontrandje met een Parelpen. En de sneeuw op de grond met een Poscamarker. 

Johan vindt hem te simpel, tsja daar is CAS voor en ik zelf ben er blij mee. Benieuwd wat jij er van vindt! Ik wens je een fijne dag verder en tot............


Challenges;

https://caschristmascardchallenge.blogspot.com/2020/10/cas-christmas-october-2020-challenge.html?m=0
https://www.fezziwigsfestivefrolics.com/2020/10/fezziwig-says-textures.html

12 opmerkingen:

  1. Hoi Ina, ja dit is echt CAS en ik vind het heel mooi dat je de achtergrond met een embossingfolder bewerkt hebt, dat geeft je kaart net dat extra's. Ook nog genoten van je gave kaarten van gisteren. Dat appelklokhuis is tof en dat is toch ook wel heftig, meerdere longembolieën. Het opfleurkaartje is een schatje. Fijne dag nog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Ina hier word ik helemaal blij van, zo leuk is je vogeltje, embossing folder gebruikt ik zeg top kaartje!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat zo goed ik kan je niet meer bijhouden whaha Heerlijk om lekker te zitten knutselen hè en ik ga ook als een speer maar moet nog blogposten maken. Cas is Cas en je hebt h=dit keurig gedaan, fijn om met deze challenges mee te doen. Ik waag me er maar niet aan hihi Fijne week verder...ik heb nog twee dagen vrij, het is zo snel gegaan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou ook zo van CAS kaarten maar heb nog steeds moeite om ze te maken. Maar ik blijf het proberen en af en toe ben ik heel blij met mijn zelfgemaakte CAS kaart.
    Deze van jou is heel goed gelukt!!!
    Grappig dat je man het te simpel vind, het is juist heel moeilijk, CAS stijl.
    De achtergrond is mooi, met de sneeuw.
    Smaakt naar meer, goed dat je lid bent geuren van het blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig vogeltje op de kaart . Je kaart is erg leuk met de verschillende technieken. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik houd er ook van! En jouw kaart is ook al zo leuk! Gek is dat he, dat mannen zo'n totaal ander idee kunnen hebben. Ik maakte eens een kaart voor de moeder van mijn zwager in Spanje. Ik liet hem Peter zien en die haalde zijn neus er bijna voor op. Wat oubollig, zeg!
    Ik zei: ja, het is ook voor een oude dame.
    Hij arriveerde in Spanje, mijn zwager zag hem en zei tegen me: Dit is de mooiste kaart die je gemaakt hebt.
    Hahaha... snap u het snap ik het.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. love your Crazy bird in his Santa hat :)
    Thanks for joining us at CAS Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart en wat een goed idee om die crazy bird een kerstmuts op te zetten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahhh I love this card, what a great bird. I love CAS for festive makes, I think you have done it beautifully, thanks for joining in with me over on Fezziwigs, Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a fun Christmas card, love all of the texture from the snowy embossing and the cute crazy bird. Thankyou for playing along at CAS Christmas, Cathy x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous CAS card for CAS Christmas card challenge. I love your bird and all the snow coming down. thank you so much for sharing this with us at CAS Christmas!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina