Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 22 oktober 2020

Kerst en Jarig met Katzelkraft

 Hallootjes,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie leuke reacties op me vorige kaartje(s) zo leuk om te krijgen en te lezen. Zelf lukt het helaas niet om iedere keer te reageren. Nu ik vrij ben lukt dat beter. Geen onwil maar gewoon druk op werk en daardoor niet altijd zin om in me spaarzame vrije tijd achter de computer te zitten.

Gisteren heb ik heerlijk met mijn inktjes gespeeld en weer een Katzelkraft stempelset erbij gepakt, dit keer Les Australien. Ik vind dat ze vaak leuke geinige stempels hebben en redelijk betaalbaar. Nadeel geen stansen erbij en un mounted. Gelukkig heb ik Johan die ze voor mij op EZ Mount foam zet. Knippen gaat bij helaas niet zo goed meer.  Terwijl ik mijn mixed media a la Ina in elkaar zette bedacht ik opeens morgen kerstkaarten donderdag bij 52 wtc en ik wilde daar eigenlijk wel aan meedoen nu ik nog vrij ben. Dus gisteravond met de zelfde stempel ook nog een kerstkaartje gemaakt. Ik vond het zelf wel geinig  om het contrast te zien met één en dezelfde stempel.  Hun hoedjes zijn van een Tim Holtz, de lichtjes van SU. Het is eigenlijk een allegaartje van merken hihihi. Ik zou zeggen kijk zelf en ik hoop dat je ervan geniet, ik heb ze in ieder geval met heel veel plezier gemaakt!




Wil je weten wat ik allemaal gebruikt dan kan je dat bij Labels bij dit bericht vinden, vragen mag natuurlijk ook altijd. Voor nu wens ik je een fijne dag en hoop later bij je langskomen, het zonnetje schijnt dat ik wil er vanmiddag op uit.  


Challenges


21 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaartjes wat een gave stempel,
    gelukkig zijn er tegenwoordig veel hulp middelen anders zou ik ook heel veel problemen hebben met kaarten maken ik gebruik eigenlijk ook tegenwoordig alleen maar clear stempels en met de stansen erbij is helemaal geweldig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel weer eens heel iets anders, Ina! Wat een apart beest. Grappig dat je zowel een kerst als een verjaardagskaart met dezelfde stempel maakte!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf je stempel en dan krijg je ook een pracht van een kerst en verjaardagskaart. Mijn handjes willen ook niet zo meer als voorheen heel jammer maar we hebben de mannen die helpen mee.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad leuk om het verschil in uitstraling te zien Ina. Leuke originele kaarten.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ina, wat een grappige kaarten, en zo leuk om te zien dat je ze overal in kunt zetten , andere muts op en het is kerst!!!
    Bedankt voor je deelname bij 52 weeks to christmas!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele leuke kaartjes Ina!
    Dezelfde stempel en toch zo anders....
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er weer twee erg leuke kaarten bij en prachtig ingekleurd. Ik kan helaas niet achterhalen wat voor soort dieren het zijn , het zullen wel fantasie dieren zijn (haha}Ik vind eerlijk gezegd de stempel van de paddenstoelen leuker.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 leuke kaartjes zijn dit Ina.. zo zie je maar wat kleur doet met 2 dezelfde stempels...heel kunstig
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een leuke stempel en je hebt er supermooie kaartjes mee gemaakt, geweldig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leuk kaartjes weer! Leuk, met inkt spelen. Mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hetzelfde "maffe" beest en 2 totaal verschillende versies..écht leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een grappige aparte leuke kaartjes heb je gemaakt! Zelfde stempel en totaal verschillend!
    Vandaag schijnt de zon ook dus je kunt er weer op uit als je zin hebt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt! Grappig om te zien dat je het 'beest' voor verschillende kaarten kunt gebruiken. Ik ben je volger geworden om ook je andere creaties te kunnen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je stempel zal wel een Australies beest zijn maar kom er niet uit welke ...lol. Heerlijk zo'n week me time hè, en rustig tebloggen, in een drukke werkweek lukt mij dit ook niet altijd hoor! Hier hetzelfde weerbeeld als bij jullie hoor Ina een klein wereldje en hoop ook dat het zonnetje nog even doorbreekt. 1 dagje vrij en het weekend weer aan de bak! Geniet er nog van Ina,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk deze stempel, hoe zou je dit dier kunnen noemen? :)
    Gave kaarten maakte je ermee! En ik snap helemaal dat je als je hard werkt even "me time" nodig hebt, dus dan niet achter de computer.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik moest eerst eens goed kijken wat het voor beest was want dacht eerst dat wat de neus blijkt te zijn dat dat zijn hele kop was. Het is dus een krokodil,
    Grappig dat je door de verschillende hoofddeksels en de achtergrond er een andere 'betekenis' aan kunt geven. Goed gelukt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Grappige kaarten met deze stempel. Een raar beest hoor...hi hi. Mooi ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful! Thank you so much for joining with ust at Fab’n’Funky Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor je bijdrage aan de Creative Sketchy Gilrs Challenge Blog.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn prachtig Ina. Supermooi gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a character! Nice card, well done. Thanks so much for sharing this with us at Love to Craft Challenge #51 and we hope you play with us again! XXO, Aimeslee DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina