Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 1 november 2020

70 jaar met Les Australien

 Hallootjes,

De eerste werkweek hebben we weer gehad. Wel weer even wennen hoor. Vandaag wil ik je een kaartje laten zien welke ik voor mijn schoonzusje heb gemaakt. Afgelopen weekend was ze jarig, we hebben het niet gevierd. Ik heb wel een kadootje met onderstaande kaart in een vrolijk tasje aan de deur gehangen. Kan hier nog, want zeg nog zelf helemaal  niets is ook niet leuk. Vooral nu in deze rare tijd. 

Heb weer een allegaartje van merken gebruikt. De bij is van Katzelkraft en heet Les Australien. Ballonnen van Tim Holt. Inkt distress en Versafine clair. Tekst weet ik niet meer. Ik was van plan om lekker naar buiten te gaan ondanks de harde wind maar helaas het regent hier alweer. Ik zoek me hobbykamer op. Tot slot wens ik je een fijne dag en tot laters.


Challenges 

lovetocraftchallengeblog/ltccb-52-november-anything-goes

colourcrazychallenge /week-43-anything-goes-colouring

craftyanimals /challenge-44.html

abitmoretimetocraft /a-bit-more-time-to-craft-challenge-127


14 opmerkingen:

  1. Die is leuk! Deze kaart heeft je zus vast en zeker jarig laten voelen 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geinig kaartje...leuk gedaan

    Liefs Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd met die ondeugende bij Ina en gefeliciteerd met je zus.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk voor je schoonzus en zeker leuk om het gewoon even aan de deur te hangen. IS wel net minste eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke vrolijke kaart Ina. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om veel verschillende merken te combineren. Je hebt een hele leuke vrolijke kaart gemaakt.
    Lief om toch "iets" aan haar verjaardag te doen.
    Groetjes, Daphne Coers

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee, helemaal niks is ook niet leuk! Maar een cadeautje vinden met zo'n leuke kaart eraan is wèl heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke kaart. Die heeft vast een mooi plekje gekregen. Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vrolijke kaart Ina. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card. Thanks for sharing it with us at the Colour Crazy Craft challenge Janet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great stamps and great card. Fun! Thanks for joining the challenge at Love To Craft Challenge Blog. Dorlene DT LTCCB

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina