Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 13 november 2020

Kerst in de Lift

 Hallootjes,

Vandaag ben ik even kort in blogland, ik had namelijke een paar kaartjes gemaakt voor de kerst en een aantal challenges.  Gisteren geen tijd gehad om bij 52wtc te plaatsen en ook voor kerst en mix te laat, nouja er zijn ergere dingen. Het schoot mij gelukkig wel te binnen dat ik nog mee kan doen aan de Liftchallene persoonlijk vind ik het leuke waarmee je alle kanten op kan. Ipv van een witte die-cut  kun je er natuurlijk ook andere kleurtjes van gebruiken of zwart. Echter bij de lift is wit een vereiste.



Bovenstaand kaartje heb ik gemaakt voor thepaperplayers waar je de volgende kleuren moet gebruiken
real red, shaded spruce, whisperhite en zilver of goud. Ik heb voor zilver gekozen.

Kaartje hieronder is voor de liftchallenge voor men een splash vraagt met een witte die cut. Ik heb voor zwart/wit gekozen deze keer. Het silhoutete is uit wit glitter papier gestanst.


Voor nu wens ik je een fijne dag, blijft gezond en ik hoop dat ik weekend bij je/jullie digitaal op bezoek kan.



Challenge

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaarten Ina
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze super geslaagd ! Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij ben je de énige met een zwarte splash, ziet er gaaf uit met het glanzende silhouette!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Lift Challenge is echt zo leuk, ik heb er héél veel kaarten me gezien.
    Ik maakte er ook 2, plaatste ze ook vandaag, hihi.
    Mooi hoor, jou beide kaartjes.
    De gekleurde is lekker vrolijk en de zwart witte heel chique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind jouw kaartjes allebei mooi, maar die met kleur het mooist! Het zilveren hertenkopje komt er mooi op uit! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel, Ina!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fabulous modern stag die Ina - it looks great with the split colours behind. Thanks for playing along with my colour challenge at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent leuk aan het liften geweest Ina. Leuk met dit silhouet erop. Goed weekend alvast. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan Ina. Ik had er ook twee voor de lift en voor kerst. Grappig, ik zag het bij meer creatievelingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk ddt je zo enthousiast meedoet! Leuke kaartjes geworden. Dank je wel Ina!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is stunning. I love that open die as it allows you to make such gorgeous backgrounds and we get to see them all-a joy! Thanks for joining CASology x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaartjes, ik vind die stans erg mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaartjes voor de liftchallenge! Ik heb die stans ook, ik ga het ook eens proberen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 Hele mooie kaartjes zijn dit geworden. Wat kan het eigenlijk simpel zijn en toch heel mooi.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful cards. Thank you so much for playing with us at CASology. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina