Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 18 oktober 2020

Steuntje in de rug

 Hallootjes,

Wat gaat de tijd snel alweer zondag, nog 1 weekje me time en dan mogen we weer. Afgelopen week is voor bij gevlogen. Lekker gedaan waar we zin in hebben. Gelukkig weer wat rust in me hoofd om me hobbykamer op te zoeken. Heb 2 kaartjes gemaakt als een steuntje in de rug. De eerste is voor mijn schoonzusje die met spoed ingenomen werd in het ziekenhuis. Ze kreeg het op mijn verjaardag heel benauwd. Wilde perse geen arts bellen, de volgende dag naar aandringen van ons en kinderen toch maar gebeld en de "gele vogel" arriveerde later. Men dacht eerst misschien Covid 19 maar dat was het gelukkig niet. Ze had in beide longen meerdere longembolieën. Gelukkig gaat het nu stukken beter en is weer thuis met de nodige medicatie.


De Stempel is van Katzelkraft en ik heb zowaar me embossing folders weer eens gebruikt. Het onderstaande kaartje is voor een dierbaar iemand die deze tijd het erg lastig vind. Wat begrijpelijk is. Gewoon als steuntje in de rug en ook hier me embossing folder gebruikt. De stempel is van Stampin Up. Net zoals het cardstock en gebruikte inkt bij beide kaartjes. De kleur die ik voornamelijk gebruikt heb is Real Red.


Tot slot wil ik je bedanken voor je reactie op me vorige kaartje, blijft fijn om te krijgen en te lezen. Ik ga zo met mijn inktjes en stempels spelen, lekker ontspannen met muziekje aan.  Fijne dag en pas goed op jezelf en blijf gezond!




Challenge's


9 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaartjes heb je weer gemaakt. Heel goed als opkikkertje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes allebei mooie opkikkers.
    Fijne avond. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal top beide !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes. Daar kikker je zeker van op. Geniet nog even van je "me time"!! Groeten, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Ina, dat zijn twee heel leuke kaartjes die vast en zeker veel waardering krijgen. En jeetje, meerdere longembolieën..dan heeft ze echt geluk gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, dat klinkt heftig, van je zus, Bah!!
    Gelukkig hebben jullie allemaal aangedrongen en is ze toch maar de dokter gegaan.
    Je maakte een leuke kaart voor haar, doet haar vast goed.
    Ook de 2de kaart, wat een schatje is dat zeg. Daar knap je gelijk een beetje van op denk ik.
    Fijne laatste week, even niks moet/alles mag tijd, heerlijk, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je tot rust komt en zo geniet van deze prachtige hobby! Ik geniet dan weer van het kijken naar de resultaten... Beiden mooi en met een fijne achtergrond; niks mis met het gebruiken van embossingfolders; juist heerlijk om alle dingen die je hebt steeds weer te gebruiken... Geniet ze deze week! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten zijn dit alletwee.. het had welbanders af kunnen lopen mrt je schoonzus.... meerdere longembolien... gelukkig dat ze op tijd was. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina