Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 16 maart 2021

hÄnglar and Wings, Verjaardag

 Hallootjes!

Het is weer dinsdag en ik heb vanmiddag  Me-time genomen. Poosje geleden heeft Janneke voor ons de Ren Lycka (Pure  Happines) kit nummer 6 voor ons besteld. En ohhh ik vind deze alle 4 de sets zo gaaf. Vandaag laat ik jullie 2 dames uit de serie zien namelijk Pingstliljeflicka en Ficka met Pasklilja, blij dat ik het niet hoef uit te spreken. 

Ik heb er een verjaardagskaart is CAS style van gemaakt voor de buurvrouw die morgen jarig is. Ze kijkt toch niet op mijn blog.  Heb mijn favoriete inktjes  weer gebruikt en zowaar alweer een stans. Het raster en een label, komt dat mooi uit deze wordt gevraagd  bij K&K. De tekst is Missees en het DSP en cardstock is van Stampin Up. 


En deze keer heb ik zelfs aan de binnen kant gedacht 



Morgen werken en daarna stemmen, heb niet voor niets dat recht.  En ik ben de weken/dagen al aan het aftellen...begin april heerlijk een dikke week vrij. Jippie en nu al mijn collega's gezond blijven. Jullie ook hoor. Voor nu een fijne dag verder en tot laters.


Challenge 

19 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaart, met een lief meisje met een super moeilijke naam (haha).
    Ook de binnenkant bewerken is een leuk idee., vind ik.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha nee die namen uitspreken doen we maar niet.... het is een prachtige kaart geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee ze hebben zeker niet de makkelijkste namen deze dametjes! Een prachtig kaartje Ina en zo leuk de stansjes erbij!!! Buurvrouw boft!!!
    Wat een heerlijk vooruitzicht begin april, mijn weekje is alweer om en morgen weer met frisse wind beginnen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, dat was ook wat ik dacht..... je zou die namen moeten uitspreken, niet te doen toch?!!
    Wat een gezellige kaart.
    Het label met strikje vind ik leuk.
    Het roze vind ik ook erg mooi, past zo mooi bij wit en zwart.
    Je buurvrouw zal blij zijn met dit kaartje, weet ik zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart is het en mooi met dat stansje op de achtergrond.
    Ssssttt, heel zachtjes aftellen, dan is het zo begin april....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje Ina, leuk gedaan met de verfspetters.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoezig kaartje! Mooi ook die spettertjes in de achtergrond en super dat je ook de binnenkant zo mooi gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a sweet and beautifully designed card, gorgeous inside and out! Thanks for joining us at Crafty Calendar this month.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Me time is belangrijk! je maakte een heel gaaf kaartje voor je buurvrouw, leuk ook die binnenzijde!
    Leuk vooruitzicht in april!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely and sweet card
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige kaart voor je buurvrouw. Leuke stempel dehgkfggh.... niet uit te spreken..maar echt voor jaar. De kaart erg leuk samengesteld. Zelfs binnenin.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a loveley spring card, love your Hanglar stamp. Thank you for joining us at sweet stampers challenge,
    hugs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje. Daar zal de buurvrouw blij mee zijn. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een vrolijke kaart Ina. Leuk die gespetterde achtergrond bij dat mooi ingekleurde meisje. Ook de binnenkant heb je leuk gedecoreerd. Je buurvrouw boft maar ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supertoffe kaart Ina! Mooi qua kleuren en indeling. Daar zal de buurvrouw vast blij mee zijn.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig kaartje geworden...jammer dat uk jou buurvrouw niet ben hahaha

    Liefs Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje Ina. Alleen het typen van die namen lijkt me al moeilijk. Maar wel prachtig om mee te werken.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De stempels van hanglar zie je niet veel meer voorbij komen maar ik blijf ze prachtig vinden. Je laat ons een mooi kaartje zien Ina. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina