Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 7 maart 2021

Woodware Giraffe

 Hallootjes!

Op deze grauwe kille zondag wil ik je een kaartje laten zien welke ik gemaakt heb in eerste instantie voor voor DCL#343 stempelen op DSP. Ben me stempels en DSP door gegaan. Ik gebruik weinig DSP meer en ook de stansen liggen meer ongebruikt dan voor heen. Ben momenteel  van de stempels, inktjes en CAS. Weg doen kan ik ook nog niet🙈. Ga eens kijken of ik toch meer kan mixen.  Krijg bijna spontaan keuze stress haha 



Gebruikte stempel en dsp 

 Vanmiddag zoek ik weer me hobbykamer op, tussen door laat ik de hond van de buurtjes uit. Heb je ook plannen voor vandaag? Tot slot heet ik Bernadet welkom om me blog en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.  Bedankt voor je reactie op me vorige kaartje en voor nu een fijne dag. PS ik kreeg de vraag waarmee ik gevaccineerd  ben tegen corona: Astrazeneca.



Challenge's 

https://dutchcardlovers.blogspot.com/2021/02/dcl-342.html

http://sirstampalotchallenge.blogspot.com/2021/03/march-monochromatic.html

http://abitmoretimetocraft.blogspot.com/2021/03/a-bit-more-time-to-craft-challenge-135.html

http://craftyanimals.blogspot.com/2021/03/challenge-48.html

http://thesisterhoodofcrafters.blogspot.com/2021/02/anything-goes.html

21 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige stempel heel mooi komt hij uit op je kaart!
    Hier schijnt de zon al sinds vanmorgen vroeg. wel koud, de was hangt buiten en ik ben in mijn hobbykamer.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie stempel Ina!
    Dank je voor je welkom;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi tafereel op je kaart. Heel erg mooi deze giraffe stempel. Bedankt voor je berichtje op mijn kaartjes en doe rustig aan en ga lekker aan de hobby.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart geworden !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic! My girlfriend would love this card ... she loves all things Giraffe! Great job! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben even terug gegaan in de tijd op je blog om te zien wat jij dan met stansjes deed, hihi Zo grappig om te zien hoe je toen je kaartjes maakte, je hebt dus wel stansen!
    Maar je dat je nu meer van de stempels en inktjes ben dat is duidelijk! Jij kan dan ook de uitdaging wel aan van DCL en een hele gave giraf laat je hier zien, gaaf gedaan Ina!
    Hier ook grijs en kil, niets aan en heb ook maar alvast voor zoon Tim die volgend weekend jarig is.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze giraffe is ook leuk zeg! Die kende ik nog niet. Een heel leuk kaartje. Je schreef het al bij mij, van de Astra zenica. Mijn collega's en ik zijn gevaccineerd met het Pfizer vaccin. Misschien dat daar het verschil in zit. Zou zomaar kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love giraffes and you mono card looks wonderful. Thanks for joining us at Stamping Sensations challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je giraf is keileuk! Ik hoor het van meer, dat het Astra Zeneca zo'n heftige reactie geeft. Hopelijk valt de tweede prik mee.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That's a lovely Giraffe image, thanks so much for joining in with our Monochromatic theme at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie giraf is dit zeg.
    Ik hou van giraffen dus deze kaart kijkt mij steeds aan.
    Mooi dat je op DP gestempeld hebt.
    Ik moet nog gevaccineerd worden, hoop zo dat het niet met het Astra vaccin gaat gebeuren, wat een heftige reactie zeg.
    Nou he, wat was het koud gisteren he!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf die giraffestempel, het papier waarop je stempelde past ook perfect bij de tint inkt, goed gekozen! Ik ben ook al langer meer van de stempels en de inktjes, maar maak nog steeds uitstapjes naar andere genres, leuk!
    Dank je wel voor het meedoen met EDCL, Ina!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie stempel heb je gebruikt, leuk effect op het dessin-papier. Juist leuk om af en toe dingen te mixen en dan is het handig als je de spullen in huis hebt. Je raadt het al, ik kan nooit iets wegdoen hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie uitwerking van de opdracht "stempelen op dessinpapier" Ina! Leuk dat je meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie stempel en een mooi kaartje! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wsgceen leuke kaart met deze mooie stempel . Misschien komt er een tijd dat je weer met stansen aan de slag gaat... ik zou ze maar bewaren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie grote stempel is dit. Met zijn dikke lijnen perfect voor deze challenge. Maar goed dat je je DSP nog niet weggedaan hebt, je ziet maar het komt altijd van pas. Mooi kaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart met een prachtige stempel. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Your card is really beautiful and a perfect take on our challenge. Thanks for joining us at Stamping Sensations this month.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooooh wat een prachtige stempel en komt zo mooi uit op de mooie achtergrond.
    Die is echt gemaakt voor een monochrome kaart.
    Prachtig gedaan Ina.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina