Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 10 december 2021

Cas on Friday challenge #220 Christmas/Kerst

 Hallootjes!

Vandaag laat ik jullie  kaartjes zien welke ik gemaakt heb voor challenge van CAS on Friday welke vandaag van start gaat. Deze keer is het thema Kerst. Ik heb voor me kaartjes een set van my favorite things gebruikt. Ik blijf deze leuk. Papier, inkt en embossing folder zijn van Stampin Up. De stans is ook van My favorite things.




Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog. 

Daarnaast heb ik met de zelfde set nog een CAS kerstkaartje gemaakt in niet traditionele kleurtjes. Cardstock en kleurtjes zijn van SU en tekst van MFT. En dit kaartje laat ik meedoen aan  aan dutchcardlovers #353 maak een kaart in niet traditionele kleuren


De foto's zijn  in de avond gemaakt met daglicht lamp. Overdag lukte helaas niet. Tot slot dank je wel voor je leuke reactie op me vorige kaartje. Wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond!




Challenge's 





12 opmerkingen:

  1. hey Ina, wat zijn ze leuk je CAS kaartjes stoere ijsbeer op je kaart. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Ik vind dat toch zo knap, een kaart met zo weinig erop en toch heel mooi! Het lukt mij niet.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn beide leuk, maar die 1e met het delle rood springt er wat meer uit. Heerlijk toch om een set steeds anders te gebruiken? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die ijsbeer is zo cute en je kaartjes lekker vrolijk Ina! CAS lukt mij niet hoor Ina maar aan belangstelling geen gebrek, er zijn genoeg liefhebbers.
    Blijf gezond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaartje Ina en wat een gezellige ijsbeer is dit! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuke CAS kaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaarten Ina.
    Leuk dat je meedoet met DCL, fijne feestdagen gewenst alvast en tot volgend jaar bij de volgende uitdaging.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vrolijke caskaarten heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn drie hele leuke CAS-kerstkaarten Ina. Die ijsbeer is al zo grappig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke vrolijke CAS kaarten. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf, deze kaartjes. Vooral de eerste vind ik heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerd. Die beer is echt leuk. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina