Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 4 oktober 2022

De uitdaging #12 met Anita

Hallo,

Vandaag alweer de 12de  uitdaging met Anita van create-and-smile zo leuk om dit samen met haar te doen. Zij heeft hem deze keer bedacht, bloemen en/of planten. Bleef voor mij bloemen  over aangezien ik geen planten heb. Genoeg  bomen maar ja dat stond er niet bij.....


Aangezien we herfst zijn heb ik voor warme kleuren gekozen Tangelo Twist en Crushed Curry. De dahlia is van Darkroom Door. Verder bronzen sequins gebruikt. Ik ben zeer benieuwd wat Anita gemaakt heeft. Voor nu een fijne  dag en tot latersss. 



8 opmerkingen:

  1. helemaal mooi, is deze geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Mooi die achtergrond en kleuren. Gave stempel. Op naar de volgende uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje Ina, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Ik hou van die tinten... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige kaart geworden! Wat een mooie stempel is het! Had je een beetje leuke verjaardag? Johan ook thuis?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie warme felicitatie-kaart in CAS Ina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi herfstkaartje
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina